Мета дисципліни: опанування теорії і практики ведення фінансового обліку на підприємствах різних форм власності.
Завдання дисципліни: надання знань щодо раціональної організації і ведення на підприємстві обліку активів на підставі використання прогресивних форм і національних стандартів.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є активи підприємства
Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки з ОПП 3.6.1
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основи побудови фінансового обліку;
-
теорію та практику ведення обліку грошових коштів, фінансових інвестицій, дебіторської заборгованості, запасів та витрат.
вміти:
-
раціонально організовувати і вести на підприємстві облік активів із використанням прогресивних форм обліку та національних стандартів обліку.
Викладач дисципліни: Очеретько Лариса Михайлівна, к.е.н, доцент кафедри Облік і аудит
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів 4
|
Галузь знань
0305 Економіка та підприємництво
(шифр і назва)
|
Нормативна
|
Напрям підготовки
6.030509 «Облік і аудит»
(код і назва)
|
Модулів 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
6.030509 «Облік і аудит»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів –2
|
3-й
|
3-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання _______-
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 120
|
5-й
|
5-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 4
самостійної роботи студента - 6
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
24 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
24 год.
|
2 год.
|
Лабораторні
|
0 год.
|
0 год.
|
Самостійна робота
|
72 год.
|
114 год.
|
Індивідуальні завдання: 0год.
|
Вид контролю: іспит
|
Розподіл балів, які отримують студенти
№
п/п
|
Поточна навчальна діяльність
|
Кількість балів
|
Опанування практичними навичками на практичних заняттях
|
Тестовий контроль
|
Контрольна робота
|
Разом
|
1.
|
Змістовний модуль 1(6 лекц.,6 практ.зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 1
|
5
|
5
|
5
|
15
|
|
Тема 2
|
5
|
5
|
10
|
20
|
|
Тема 3
|
5
|
5
|
5
|
15
|
|
Тема 4
|
5
|
5
|
10
|
20
|
|
Тема 5
|
5
|
5
|
5
|
15
|
|
Тема 6
|
5
|
5
|
5
|
15
|
2.
|
Змістовний модуль 2 (6 лекц.,6 практ зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 7
|
5
|
5
|
5
|
15
|
|
Тема 8
|
5
|
5
|
10
|
20
|
|
Тема 9
|
5
|
5
|
5
|
15
|
|
Тема 10
|
5
|
5
|
10
|
20
|
|
Тема 11
|
5
|
5
|
5
|
15
|
|
Тема 12
|
5
|
5
|
5
|
15
|
|
Разом
|
60
|
60
|
80
|
200/2=100
|
Розподіл балів, які отримують студенти при поточному оцінюванні знань (екзамен)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т1
|
Т Т2
|
Т Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
(100+100)/2
|
1100
|
215
|
220
|
215
|
220
|
15
|
15
|
215
|
220
|
215
|
220
|
15
|
15
|
|
|
Т1, Т2 ... Т12 – теми змістових модулів.