Метою викладання дисципліни є вивчення студентами основних принципів побудови апаратури живлення, яка використовується в електрозв’язку, а також засвоєння сучасних програмних засобів, комп’ютерної графіки та моделювання джерел електроживлення сучасних автоматичних телефонних станцій, абонентських терміналів стільникового зв’язку.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– основи теорії електричних кіл;
– принцип побудови електричних мереж та підстанцій;– основні принципіальні схеми джерел електроживлення АТС та апаратури абонентів;
вміти:
– розрахувати струми та напруги на елементах складних електричних схем постійного та змінного струмів;
– перевіряти відповідність технічним та технологічним нормам контрольовані параметри джерел живлення, доводити їх до нормативних значень, використовуючи технічну документацію та інструкції.
Викладач дисципліни: Костенко Валер’ян Остапович, к.т.н., доцент, доцент кафедри радіотехніки та телекомунікацій.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 4 |
Галузь знань: 0509 Радіотехніка, радіоелектронні апарати і зв'язок |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050903 «Телекомунікації» |
Змістових модулів – 6 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3114 Технічний фахівець в галузі електроніки і телекомунікацій |
Рік підготовки: |
4-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 162 |
8-й |
9-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 4 самостійної роботи студента – 6 |
Освітній ступень: Бакалавр з телекомунікацій |
36 год. |
12 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
24 год. |
8 год. |
Самостійна робота |
102 год. |
106 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
|
16 |
17 |
17 |
16 |
17 |
17 |
100 |