Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань, навиків та уміння здійснювати вибір і реалізацію відповідного способу живлення апаратури зв’язку в залежності від умов експлуатації (від космосу до відповідного середовища).
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– основи теорії електричних кіл;
– принцип побудови первинних джерел живлення для роботи радіоапаратури в космосі, на віддалених маяках та під водою;
– основні принципіальні схеми електротехнічних приладів, які використовуються при живленні радіоапаратури в звичайних умовах.
вміти:
– розрахувати струми та напруги на елементах складних електричних схем постійного та змінного струмів;
– перевіряти відповідність технічним та технологічним нормам контрольовані параметри джерел живлення, доводити їх до нормативних значень, використовуючи технічну документацію та інструкції.
Викладач дисципліни: Костенко Валер’ян Остаповіч, доцент кафедри радіотехніки та телекомунікацій, к.т.н., доцент
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 10,5 |
Галузь знань: 0509 Радіотехніка, радіоелектронні апарати і зв'язок |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050901 «Радіотехніка» |
Змістових модулів – 4 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3114 Технічний фахівець в галузі електроніки і телекомунікацій |
Рік підготовки: |
1-й |
1-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 378 |
1-й, 2-й |
1-й, 2-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3 самостійної роботи студента – 8.8 |
Освітній ступень: Бакалавр з радіотехніки |
64 год. |
10 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
32 год. |
10 год. |
Самостійна робота |
282 год. |
358 год. |
Індивідуальні завдання: 20 год. |
Вид контролю: залік,іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
|
16 |
17 |
17 |
16 |
17 |
17 |
100 |
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T7 |
T8 |
T9 |
T10 |
T11 |
|
25 |
25 |
16 |
17 |
17 |
100 |