Документи у репозітарії ЗНТУ
1. Робоча програма дисципліни
Мета навчальної дисципліни: сформувати у здобувачів сучасну систему знань про природу та теоретичні засади електронного врядування та виробити уміння застосовувати технології e-government у практиці публічного адміністрування, в тому числі при наданні державно-управлінських послуг.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен
знати:
– умови професійної діяльності, виходячи з вимог чинного законодавства та з врахуванням зарубіжного досвіду
– технології критичного аналізу, оцінювання та синтезу складних ідей та прийняття стратегічних рішень на основі цих процесів
– теоретичні засади щодо надання консультативної допомоги громадянам, представникам органів влади, громадських організацій з питань впровадження демократичного врядування, які відносяться до власної компетенції з використанням технологій електронного урядування та інформаційно комунікаційної взаємодії
– інструментарій електронного врядування щодо ведення електронного документообігу
– інструментарій електронного врядування щодо здійснення репрезентування органів публічного адміністрування в засобах інформації, різних інституціях громадянського суспільства
– інструментарій забезпечення ефективного виконання завдань діяльності за технологією електронного врядування
– інструментарій аналізу публічних процесів, адміністративних систем, методів та критеріїв оцінювання за технологією електронного врядування
вміти:
– організовувати діяльність органу публічного адміністрування із застосуванням підходів електронного врядування
– здійснювати організацію та розробку заходів щодо запровадження електронного урядування в різних сферах публічного адміністрування
– запроваджувати раціональні форми організації праці за допомогою інформаційних технологій
– використовувати пошукові системи ЄС, України та світу для збору інформації з метою підготовки програмних документів, управлінських рішень у сфері європейської інтеграції, аналізу відповідності проектів нормативно-правових актів України праву ЄС
– розробляти та організовувати заходи щодо орієнтації та вибору доцільних інструментів електронного врядування щодо стану політичної системи країни, реалізації конституційних прав людини тощо
– готувати аналітичні довідки, пропозиції, доповіді із застосуванням інструментів електронного врядування
– здійснювати належне інформування громадськості про діяльність органу управління шляхом постійного зв'язку із засобами масової інформації
– керувати процесом реалізації демократичного врядування на загальнодержавному, територіальному і галузевому рівнях управління, визначення ефективності діючих форм і методів управлінської діяльності
– оцінювати стан соціально-економічного розвитку країни, політичної системи, публічного врядування на основі інструментів та технології електронного врядування
Викладач дисципліни: Риженко Олексій Миколайович, к.е.н., доцент кафедри менеджменту.
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
28 «Публічне управління та адміністрування»
|
вибіркова
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 1
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: –
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
10-й
|
10-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2,3
самостійної роботи студента – 5,17
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
|
14 год.
|
6 год.
|
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські
|
14 год.
|
4 год.
|
Самостійна робота
|
62 год.
|
80 год.
|
Індивідуальні завдання (денне відділення): –
|
Вид контролю: Залік
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1: 2,21
для заочної форми навчання – 1: 8
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – залік
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 1
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
50
|
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 2
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
50
|
Т1, Т2 ... Т10 – теми змістового модуля