14 червня проректор з науково-педагогічної роботи, соціально-економічного розвитку та молодіжної політики Андрій Іванченко та практичні психологи Національного університету «Запорізька політехніка» Микола Новотарський та Альона Садикіна здійснили робочий візит до центру стресостійкості в місті Києві.
Наталія Макієнко, офіційна представниця Ізраїльської коаліції травми в Україні, та Тетяна Гузенко, координаторка програм Ізраїльської коаліції травми в Києві та Київській області, продемонстрували представникам університету роботу центру.
Під час зустрічі наша делегація детально ознайомилась з концепцією роботи резилієнс-центрів, а також пройшли екскурсію територією центру.
У ході робочої зустрічі були обговорені можливі шляхи співпраці між ізраїльською коаліцією травми, центрами резільєнтності та Національним університетом «Запорізька політехніка», а саме:
- можливість грантової співпраці з метою створення на базі нашого університету центру резільєнтності
- шляхи можливої співпраці між нашим університетом, центром стресостійкості та Ізраїльською коаліцією травми в контексті підвищення кваліфікацій викладацького складу університету
- можливість створення на базі нашого університету простору для розповсюдження знань Ізраїльської коаліції травми серед різних верст населення
Не менш важливою для становлення психологічної служби Запорізької політехніки була зустріч із психологічною службою Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Керівник служби Роман Синельников та її працівниці Катерина Кравченко, Вікторія Саковська, Катерина Сарданова поділились досвідом багаторічної роботи. Служба активно співпрацює з інституціями та фахівцями, які спрямовують свою діяльність на роботу з населенням щодо підтримки та сприяння психічному здоров'ю як в практичній, так і науковій діяльності.
Психологічна служба Київського національного університету імені Тараса Шевченка є структурним підрозділом ЗВО, сервісом університету, який забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки й діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань університету. Психологічне забезпечення освітнього процесу здійснюють психологи.
Дякуємо за гостинність і сподіваємося на плідну співпрацю!