Мета дисципліни: формування системи знань з теорії та практики ведення бухгалтерського обліку на підприємствах.
Завдання дисципліни: вивчення методів раціональної організації та ведення бухгалтерського обліку на підприємствах на підставі використання прогресивних форм і національних стандартів; набуття навичок опрацювання і використання облікової інформації в управлінні.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є методологія і методика ведення бухгалтерського обліку на підприємстві.
Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки з ОПП 2.14
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
поняття бухгалтерського обліку , його концептуальні основи та завдання;
-
предмет, метод та методичні прийоми бухгалтерського обліку;
-
балансове узагальнення;
-
систему рахунків бухгалтерського обліку та метод подвійного запису;
-
документування та інвентаризацію господарських операцій і майна
підприємства;
-
суть та призначення облікової реєстрації;
-
форми бухгалтерського обліку;
-
організацію бухгалтерського обліку та формування фінансової звітності підприємств;
-
облік основних засобів і нематеріальних активів;
-
облік виробничих запасів;
-
облік праці та її оплати;
-
облік формування витрат виробництва і калькулювання собівартості продукції ( робіт , послуг );
-
облік грошових коштів;
-
облік фінансових результатів підприємства;
-
формування та облік власного капіталу;
-
облік поточних і довгострокових зобов'язань;
- облік розрахунків підприємства.
вміти:
- розуміти і оцінювати сутність господарських операцій, економічних показників;
- відкривати рахунки бухгалтерського обліку і відображати на них господарські операції;
- записувати кореспонденцію рахунків;
- заповнювати первинні документи та реєстри бухгалтерського обліку;
- за даними реєстрів бухгалтерського обліку складати фінансову звітність
Викладач дисципліни: Очеретько Лариса Михайлівна, к.е.н, доцент кафедри Облік і аудит
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 8,5
|
Галузь знань
0305 Економіка та підприємництво
|
Нормативна
|
Напрям підготовки
6.030509 «Облік і аудит»
|
Модулів – 4
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
6.030509. «Облік і аудит»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 4
|
2-й
|
2-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання _КР-30
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 255
|
3-4 й
|
3-4й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 4
самостійної роботи студента - 7
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр
|
48 год.
|
8 год.
|
Практичні, семінарські
|
48 год.
|
8 год.
|
Лабораторні
|
0 год.
|
0 год.
|
Самостійна робота
|
159 год.
|
239 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
Вид контролю: залік, іспит
|
Розподіл балів, які отримують студенти
№
п/п
|
Поточна навчальна діяльність
|
Кількість балів
|
Опанування практичними навичками на практичних заняттях
|
Тестовий контроль
|
Контрольна робота
|
Разом
|
1.
|
Змістовний модуль 1(6 лекц.,6 практ.зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 1
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 2
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 3
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 4
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 5
|
6
|
6
|
8
|
20
|
2.
|
Змістовний модуль 2 (6 лекц.,6 практ зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 6
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 7
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 8
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 9
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 10
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Разом
|
60
|
60
|
80
|
200/2=100
|
Розподіл балів, які отримують студенти при поточному оцінюванні знань (залік)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Змістовий модуль №1
|
Змістовий модуль № 2
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
200\ 2=100
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т1, Т2 ... Т10 – теми змістових модулів.
№
п/п
|
Поточна навчальна діяльність
|
Кількість балів
|
Опанування практичними навичками на практичних заняттях
|
Тестовий контроль
|
Контрольна робота
|
Разом
|
1.
|
Змістовний модуль 3(6 лекц.,6 практ.зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 11
|
8
|
7
|
10
|
25
|
|
Тема 12
|
7
|
8
|
10
|
25
|
|
Тема 13
|
8
|
7
|
10
|
25
|
|
Тема 14
|
7
|
8
|
10
|
25
|
2.
|
Змістовний модуль 4 (6 лекц.,6 практ зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 15
|
4
|
4
|
7
|
15
|
|
Тема 16
|
4
|
4
|
2
|
10
|
|
Тема 17
|
4
|
4
|
2
|
10
|
|
Тема 18
|
4
|
4
|
2
|
10
|
|
Тема 19
|
4
|
4
|
7
|
15
|
|
Тема 20
|
4
|
4
|
7
|
15
|
|
Тема 21
|
3
|
3
|
9
|
15
|
|
Тема 22
|
3
|
3
|
4
|
10
|
|
Разом
|
60
|
60
|
80
|
200/2=100
|
Розподіл балів, які отримують студенти при поточному оцінюванні знань (екзамен)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Змістовий модуль 3
|
Змістовий модуль 4
|
Т11
|
Т12
|
Т13
|
Т14
|
515
|
616
|
Т17
|
Т18
|
Т19
|
Т20
|
121
|
Т22
|
(100+100)/2
|
1100
|
225
|
225
|
225
|
225
|
115
|
110
|
110
|
110
|
115
|
115
|
115
|
210
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т1, Т2 ... Т12 – теми змістових модулів.
За виконання курсового проекту (роботи)
Пояснювальна записка
|
Ілюстративна частина
|
Захист роботи
|
Сума
|
до 60
|
до 10
|
до 30
|
100
|