Автоматизація та інформатизація наукових досліджень
Метою викладання дисципліни є надати студентам знання та відомості по принципам та засобам автоматизація та інформатизація наукових досліджень у галузі електричних машин, апаратів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
• концепцію, склад, галузі застосування автоматизованих систем наукових досліджень
• теоретичні основи автоматизованого синтезу знань, кластерного аналізу та ідентифікації даних експерименту, генетичних алгоритмів
• структуру та складові частини апаратного та системного програмного забезпечення контролерних систем наукових досліджень
• Область застосування комп’ютерних моделей у наукових дослідженнях, моделі об’єктів досліджень та зовнішніх дій, програмне забезпечення для моделювання.
вміти:
• розробляти архітектуру контролерних систем наукових досліджень, вибирати засіб її реалізації
• використовувати методи автоматизованого синтезу знань, кластерного аналізу та ідентифікації даних експерименту, генетичних алгоритмів у дослідженнях електричних машин.
• вибирати або розробляти комп’ютерні моделі електричних машин, апаратів
• працювати у середовищі програмних пакетів моделювання для задач наукових досліджень.
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 5
|
Галузь знань
0507 – Електротехніка та електромеханіка
|
Нормативна
(за вибором)
|
Напрям підготовки
050702 – Електромеханіка
|
Модулів – 1
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
Електричні машини і апарати , Електромеханічне обладнання енергоємних виробництв
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 180
|
10-й
|
10й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 4
самостійної роботи студента - 10
|
Оснічвітньо-кваліфікаційний рівень:
магістр
|
24 год.
|
8 год.
|
Практичні, семінарські
|
–
|
–
|
Лабораторні
|
12 год.
|
8 год.
|
Самостійна робота
|
36 год.
|
56 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
Вид контролю: екзамен
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 52/124
для заочної форми навчання –12/168
Розробник: доцент, канд. техн. наук М.О. Поляков
Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
|
Змістовсний модуль 1
|
30
|
100
|
T1
|
T2
|
T3
|
T4
|
T5
|
T6
|
T7
|
T8
|
T9
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
Змістовсний модуль2
|
T10
|
T11
|
T12
|
T13
|
T14
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
Т1, Т2 ... Т14 – теми змістових модулів