Ви є тут

Головна

Мета дисципліни: висвітлення теоретичних, методологічних підходів та інформаційної бази економічного аналізу господарської діяльності.

Здобуття студентами систематизованих знань і навичок володіння науковими основами методів аналізу господарської діяльності підприємства та його результатів.

Завдання дисципліни: студенти мають засвоїти зміст аналізу, його предмет і метод, з’ясувати джерела інформації та взаємозв’язки з іншими економічними дисциплінами, оволодіти спеціальними прийомами аналізу конкретних показників.

Предмет дисципліни: факторний аналіз в системі: «фактори - резерви -  результат»

Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки є основою виявлених результатів діяльності підприємства та прийняття управлінських рішень

Знання та вміння, що формуються під час вивчення дисципліни. Після вивчення дисципліни студент повинен:

Знати:

- методи економічного аналізу, зокрема: ланцюгових підставок, абсолютних відхилень, відносних відхилень, факторний аналіз, індексний метод та ін.;

  - систему збору, обробки інформації та її аналіз;

  - інформаційну базу на основі первинних документів та форм фінансової звітності.

Уміти:

    - на основі всіх методів зробити аналіз господарської діяльності підприємства та подати рекомендації, щодо використання резервів та підвищення ефективності виробництва;

   - провести аналіз фінансового стану та фінансових результатів підприємства, сформувати рекомендації з метою підвищення фінансової стійкості, ліквідності та рентабельності підприємства;

     - систематизувати дані аналізу операційної діяльності, управлінського аналізу та фінансового аналізу з метою прийняття оптимальних управлінських рішень менеджментом підприємства.

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів  – 3,5

Галузь знань

0305 Економіка і підприємництво

(шифр і назва)

 

Напрям підготовки

(шифр і назва)

Модулів – 2

Спеціальність (професійне спрямування):

 

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

3

3

Індивідуальне науково-дослідне завдання

(назва)

Семестр

 

5                                     5

Загальна кількість годин -

   

28                 Лекції                   6

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних –

самостійної роботи студента –

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

 

 

   

Практичні, семінарські

   

14            Лабораторні             4

   

Самостійна робота

   

Індивідуальні завдання: - год.

Вид контролю:

Курс. Роб.              Контр роб, курс роб

 

Розподіл балів, які отримують студенти

Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.

Під час контролю враховуються такі види робіт:

-     активність роботи студента на практичному занятті оцінюється до 3 балів (всього 7 практичних занять по 3 бали = 21 бала);

-     захист домашнього завдання студента оцінюється до 20 балів;

-     розв’язання ситуаційного завдання до 20 балів;

-     аудиторна контрольна робота (розв’язання задач) – до 29 балів;

-     захист доповідей реферату - до 10 балів.

Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.

 

Розподіл балів, які отримують студенти при поточному оцінюванні знань (залік)

Поточне тестування та самостійна робота

Сума

Змістовий модуль №1

Змістовий модуль № 2

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Т13

Т14

100

5

5

5

10

5

5

5

5

5

10

10

10

10

10

Т1, Т2 ... Т11 – теми змістових модулів.