Документи у репозітарії ЗНТУ
Метою навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти сучасного економічного мислення і системи спеціальних знань про базові поняття щодо діяльності в сфері адміністрування та управління публічними фінансами, змісту її окремих напрямів та їх взаємозв’язку, системи показників, що її характеризують.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- структуру та тенденції розвитку української та світової фінансових систем;
- знати основи організації грошово-кредитного регулювання, взаємозв’язків між різними частинами грошового обороту, грошового та торгового обороту, основи банківської та біржової справи, основи організації оподаткування та страхування, державних та муніципальних фінансів;
- знати основні категорії та поняття бюджетного та податкового права, їх систему та джерела;
- розуміти багатогранність фінансових процесів у сучасному світі, їх взаємозв’язок з іншими процесами, що відбуваються у суспільстві.
уміти:
- використовувати отримані знання для вирішення конкретних практичних ситуацій,;
- вирішувати нестандартні задачі, прогнозувати економічні процеси в сфері грошових, фінансових та кредитних відносин;
- аналізувати фінансову, податкову та бюджетну звітність;
- збирати необхідні статистичні дані, обробляти їх, аналізувати та надавати в затребуваній для інформаційного обзору та/або аналітичного звіту формі.
Викладач дисципліни: Нечаєва Ірина Анатоліївна, к.е.н., доцент кафедри менеджменту
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів – 4 |
Галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування» |
нормативна |
|
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів – 3 |
5-й |
5-й |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: – |
Семестр |
||
Загальна кількість годин – 120 |
9-й |
9-й |
|
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3,5 самостійної роботи студента – 6,5 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр |
28 год. |
6 год. |
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські |
||
14 год. |
2 год. |
||
Самостійна робота |
|||
78 год. |
112 год. |
||
Індивідуальні завдання (денне відділення): – |
|||
Вид контролю: Іспит |
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної роботи становить:
для денної форми навчання – 1:1,86
для заочної форми навчання – 1:14
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – іспит
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
|||||||
Рубіжний контроль 1 |
||||||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Контрольна робота |
|
|||
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
100 |
|||
|
||||||||
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
|||||||
Рубіжний контроль 2 |
||||||||
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Контрольна робота |
|
||||
25 |
25 |
25 |
25 |
100 |
||||
Т1, Т2 ... Т7 – теми змістових модулів.