Ви є тут

Головна » Інститути » Економіко - гуманітарний інститут » Факультет економіки та управління

Кафедра менеджменту

Емблема кафедри «Менеджмент» ЗНТУ

Кафедра «Менеджмент»

Рік початку діяльності: 1993

 

Керівництво:

Завідувач кафедри: д.е.н., професор Пуліна Тетяна Веніамінівна

Спеціальності:

073 – «Менеджмент», освітні програми:

«Менеджмент організацій і адміністрування»

281 – «Публічне управління та адміністрування», освітні програми:

«Регіональне управління»

Підготовка здійснюється за освітніми ступенями бакалавра і магістра

 

Контактні дані:

адреса кафедри: вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063
аудиторія (кабінет): 272
тел.: +380(61)7698254
e-mail: kafedra_manager@zntu.edu.ua

Слідкуйте за нами у мережах:

Instagram

Facebook


26.10.2020

Kongresie Współpracy Transgranicznej Lublin 2020

Проф. Ґудзь П.В. прийняв участь як слухач у Kongresie Współpracy Transgranicznej Lublin 2020, Lublin, 6-9 października 2020 r. https://kongres.lublin.eu/ у роботі секцій:

Priorytety samorządu w nowej rzeczywistości
Kreatywny rozwój – gospodarka bez przymusu wzrostu
Prezentacja form wsparcia udzielanych przez Lublin Ventures
 


23.10.2020

Онлайн I Konferencjа Naukowej

Проф. Ґудзь П.В. прийняв участь у онлайн I Konferencji Naukowej „Artefakty a mechanizmy w społeczeństwie i gospodarce” 20 września 2020, IMW, Jedlina Zdrój, Wroclaw та виступив з доповіддю на тему «Rebranding of industrial region: theory and provison instruments». Zakres tematyczny konferencji:

  • Niewartościowanie – warunkiem rozwoju
  • Empatia – rozumienie społeczeństwa i gospodarki
  • Współczesne metody w zarządzaniu organizacją na przykładzie JST
  • Duch kapitalizmu w XXI wieku – wartości w gospodarce

Uczestnicy Konferencji reprezentowali uczelnie z 5 państw. Konferencja prowadzona była stacjonarnie oraz za pomocą łączy internetowych.


19.10.2020

До уваги здобувачів вищої освіти!

У зв’язку з продовженням загальнонаціонального карантину нагадуємо, що освітній процес на кафедрі організований з використанням дистанційних технологій навчання. Просимо відповідально ставитись до виконання індивідуального навчального плану та запланованих з кожної дисципліни завдань.

Навчання проводиться з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, застосовуючи "Систему дистанційного навчання НУ «Запорізька політехніка»"  чи будь які інші мобільні платформи навчання, інструменти відеоконференцій та спілкування у додатках та відео-чатах Zoom, Google Classroom, Viber, Skype, Messenger, Facebook, Telegram, e-mail

 

Кафедра Менеджменту в системі MOODLE: http://moodle.zp.edu.ua/course/index.php?categoryid=324

Викладач
Назва дисципліни
Группа
Час
Посилання на дистанційні курси
Контакти

 

Пуліна Т.В.
д.е.н.,
проф.
 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

Гудзь П.В.
д.е.н.,
проф
Інноваційний розвиток підприємства ЛЕКЦІЇ
ФЕУ 110м, 510м
Понеділок
8.30-9.55
Zoom Meeting
Идентификатор конференции: 714 2646 2362
 
 
Zoom:
Идентификатор персональной конференции:
 
720-228-6591
 
 
 
 
Для термінової інформації

 

Місцевий та регіональний розвиток
лекція
ФЕУ 317, 517, 527
Вівторок
10.05-11.20
Zoom Meeting
Идентификатор конференции: 765 3894 0854

 

Інноваційний розвиток підприємства семінар
ФЕУ 110м, 510м
Понеділок
10.05-11.20
Zoom Meeting
 
Идентификатор конференции: 735 2173 8363

 

Шмиголь Н.М.
д.е.н., проф,
Основи наукових досліджень
ФЕУ 319, 519
Вівторок
10.05
Zoom Meeting
Meeting ID: 862 2352 6043
Passcode: tkPj9Y
 

 

Управлінський контроль в бюджетній сфері
ФЕУ 317
Середа
11.55
Zoom Meeting
Meeting ID: 878 8245 6968
Passcode: 5WWUR7
 

 

Фінансовий менеджмент
ФЕУ 510м
четвер о 11.55
Zoom Meeting
Meeting ID: 844 9943 8111
Passcode: r3hYaQ
 

 

Управління проектами
ФЕУ 510м, 410м, 310м
четвер о 13.25
Zoom Meeting
Meeting ID: 883 3370 3904
Passcode: 63kUu5
 

 

Нечаєва І.А,
к.е.н. доц.,
Національна та регіональна економіка
ФЕУ- 317
Понеділок
/Знаменник/ІІ пара 
10.05 –11.25
 
 

 

Понеділок/ІІІ пара
11.55 –13.15

 

Інвестиційний менеджмент
ФЕУ- 517
Вівторок/Чисельник/ІІІ пара
11.55 –13.15

 

ФЕУ- 527
Вівторок/Знаменник/ІІІ пара
11.55 –13.15

 

ФЕУ- 517-527
Четвер/І пара
8.30 –9.50

 

Антикризове управління
ФЕУ- 517
Вівторок/Чисельник/ІУ пара
13.25 –14.45
 

 

ФЕУ- 527
 
Вівторок/Знаменник/ІУ пара
13.25 –14.45

 

ФЕУ- 517-527-317
 
Четвер/ІІ пара
10.05 –11.25
 

 

ФЕУ- 317
 
Четвер/Знаменник/ІІІ пара
11.55 –13.15
 

 

Адміністрування публічних фінансів
 
 
 
ФЕУ- 320м
 
Середа/І пара
8.30 –9.50

 

ФЕУ- 320м
Середа/Чисельник/ІІІ пара
11.55 –13.15

 

ФЕУ- 519-319
Середа/ІІ пара
10.05 –11.25

 

ФЕУ- 519
 
Середа/Знаменик/ІІІ пара
11.55 –13.15

 

ФЕУ-319
Четвер/Чисельник/ІІІ пара
11.55 –13.15

 

Ткачук О.Ю.
к. с.-г. н.
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

Соріна О.О., старший викладач
 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

Панкова А.Ю.
к.е.н., доц.,
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 

 

Кутідзе Л.С., к.е.н.
Міжнародний менеджмент і маркетинг
ГФ 218
 
 

 

Менеджмент організацій  
ФЕУ -510м
 

 

Міжнародний менеджмент
ФЕУ -517, 527
 

 

Управління персоналом
ФЕУ -318, 518
 

 

Риженко О.М.
к.е.н.
Менеджмент
ФЕУ-218,418
Понеділок
8:30-10:05
Zoom
 
Идентификатор конференции: 560 569 7827
 
Код доступа: 9qzPs1
 

 

Менеджмент
ФЕУ-218,418
Понеділок, знаменник
10:05-11:25
Zoom
 
Идентификатор конференции: 560 569 7827
 
Код доступа: 9qzPs1
 

 

Тесленок І.М.,
к.е.н., доцент
Стратегічний аналіз
ФЕУ -510м, 310м
Чисельник:
Пн 3 пара – ФЕУ 510м
Ср 2 пара ФЕУ-510м, 310м
 
Знаменник:
Пн 3 пара – ФЕУ 310м
Ср 2 пара –ФЕУ-510м, 310м
 

 

Комунікації в публічному адмініструванні

ФЕУ -310м

Чисельник:

Пн 4 пара

 

Знаменник:

Пн 4 пара;

Чт 3 пара.

https://moodle.zp.edu.ua/course/view.php?id=3188

 

Управління діловими комунікаціями

ФЕУ-518, 318

Чисельник:

Ср 3 пара – ФЕУ-318

Пт 2 пара – ФЕУ-518

https://moodle.zp.edu.ua/course/view.php?id=2869

 

Пт 3,4 пара – ФЕУ-518, 318

Підключитися до конференції Zoom

 

https://us04web.zoom.us/j/76129643499?pwd=T0VKM0tsSlU0SGNqUUdXemxQYVF5dz09

 

Ідентифікатор конференції: 761 2964 3499

Код доступа: 539877

 

Стратегічне управління

ФЕУ-517, 527, 317

Чисельник:

Пн 2 пара – ФЕУ-317

Знаменник:

Пн 2 пара – ФЕУ-517

Чт 4 пара – ФЕУ-527

https://moodle.zp.edu.ua/course/view.php?id=922

 

Ср 4 пара – ФЕУ-517, 527, 317

Підключитися до конференції Zoom

 

https://us04web.zoom.us/j/72561964138?pwd=VVg2M0F1cThPanluSkllK252K0xKQT09

 

Ідентифікатор конференції: 725 6196 4138

Код доступа: 1mxpNn

 

Консультації

Для всіх

Ср 12.00 – 13.00

Viber: 066 229 38 66

 


18.10.2020

Відео про кафедру менеджменту

Пока йде карантин, наши студентки Каріна Кравченко та Вікторія Яворська зробили на память відео.

Нам дуже сподобалось:)

 

Відео про сучаний стан університету та кафедри

Або подивиться цей ролік в нашій групі ФейсБук


15.10.2020

Акредитація

19-21 жовтня 2020 відбудеться акредитація освітньої програми "Менеджмент", освітнього рівня "магістр" 

Переглянути акредитаційну документацію 

Доводимо до вашого відома, що на сайті НУ "Запорізька політехніка" оприлюднені відомості про самооцінювання освітньо-професійної програми "Менеджмент організацій і адміністрування" щодо підготовки фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 – Менеджмент галузі знань 07 Управління та адміністрування другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Запрошуємо усіх стейкхолдерів (студентів, викладачів, адміністрацію НУ "Запорізька політехніка", роботодавців тощо) до обговорення вказаного проекту. Анкети можна знайти за посиланням.

Зауваження та пропозиції просимо надсилати відповідальній особі, завідуючому кафедри менеджменту Пуліній Тетяні Веніамінівні на e-mail:kafedra_manager@zntu.edu.ua

Ознайомитись з програмою проведення акредитаційної експертизи з використанням технічних засобів відеозв'язку у Національному університеті «Запорізька політехніка» освітньо-професійної програми «Менеджмент організацій і адміністрування» (ID у ЄДЕБО 02070849) за спеціальністю 073 – Менеджмент, галузі знань 07 «Управління та адміністрування» другого (магістерського) рівня вищої освіти у період з 19.10.2020 р. по 21.10.2020 р. можна за посиланням.
 

Зустрічі  експертів з різними групами стейкхолдерів відбуватимуться:
19.10.2020  - з  10.00
20.10.2020 – з  9.30

Підключитися до зустрічей можна за посиланням:
https://zoom.us/j/95943595944?pwd=Z0owbzR5bDFFOU1QUUQ2bUQvZzNZdz09
Ідентифікатор конференції: 959 4359 5944
Код доступу: 0e26pR

Відкрита зустріч відбудеться  20.10.2020 об 11.00.
Підключитися до конференції можна за посиланням:
https://zoom.us/j/94222473186?pwd=elhNdzRaL2tUczBWbjBhQlA4ZnBWUT09
Ідентифікатор конференції: 942 2247 3186
Код доступу: szqHn8

 

Дякуємо за співпрацю.

Навчальний план ОП Менеджмент, другий (магістерський) рівень 2019 р.

Освітня програма 2019 н.р.

Навчальний план ОП Менеджмент, другий (магістерський) рівень 2020 р

Освітня програма 2020 н.р.

Самоаналіз ОП

Програма проведення експертизи


13.10.2020

І знову карантин :(

З 15 жовтня по 15 листопада - в універстеті знов введено карантинні обмеження.

Нагадуємо також, що під час самостійної роботи здобувачі вищої освіти мають можливість цілодобового доступу до інформаційних електронних ресурсів наукової бібліотеки НУ "Запорізька політехніка" за допомогою спеціалізованих сервісів:

Кафедра Менеджменту в системі MOODLE: http://moodle.zp.edu.ua/course/index.php?categoryid=324

 


05.10.2020

НУ Запорізька політехніка ввійшов в десятку пілотних університетів  переможців проекту «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами»
 

На підставі обґрунтування підготовленого  викладачами кафедри менеджменту у серпні 2020 р. НУ Запорізька політехніка ввійшов в десятку пілотних університетів  переможців проекту «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами».  Проект реалізується спільно з Міністерством освіти і науки України, Міністерством цифрової трансформації України, Українським фондом стартапів, за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Це дуже важливий крок для нашого університету і для розвитку української підприємницької екосистеми. Протягом 2020-21 навчального року запроваджено  новий академічний курс «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами», який дозволить навчити ціле покоління молодих людей сучасному підприємництву за кращими світовими стандартами.
З  першого семестру 2020-21 навчального року розпочинається в тестовому режимі впровадження програми курсу.

Це дуже важливий крок для нас і для розвитку української підприємницької екосистеми. З Вашою допомогою ми протестуємо та валідуємо новий академічний курс, який дозволить навчити ціле покоління молодих людей сучасному підприємництву за кращими світовими стандартами.

26 – 28 серпня відбувся и 3-денний он-лайн тренінг з інноваційного підприємництва

26 серпня  – Введення в інноваційне підприємництво.
27 серпня – Створення стартапу. Методології, інструменти, підходи.
28 серпня – Менеджмент курсу з інноваційного підприємництва.

На тренінгу детально розглянуто умови, як YEP надалі проводитиме супровід викладачів. Надано необхідні інструменти, додаткові матеріали та обговорено  подальшу механіку спільної роботи.

посилання на запис лекцій: https://www.youtube.com/playlist?list=PLeXeV0w2oJkkM9faXADrTLtnI9AESAr6F


20.09.2020

Поздоровляємо збірну Запорізької області з вдалим виступом – «Золото» у категорії «Групи», ІІ місце у категорії «Трійки», «Золото» у категоріях «Аеростеп», «Аероденс» та «Аерофанк»


14.09.2020

Вітаємо перший курс 

Незважаючи на карантини, віруси та інші негаразди - всеж таки ми зустрічаєм майбутніх керівників! Гр. ФЕУ-510, ФЕУ-520, ФЕУ-310
  
 

03.04.2020

До уваги здобувачів вищої освіти!

У зв’язку з продовженням загальнонаціонального карантину нагадуємо, що освітній процес на кафедрі організований з використанням дистанційних технологій навчання. Просимо відповідально ставитись до виконання індивідуального навчального плану та запланованих з кожної дисципліни завдань.

Навчання проводиться з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, застосовуючи "Систему дистанційного навчання НУ «Запорізька політехніка»"  чи будь які інші мобільні платформи навчання, інструменти відеоконференцій та спілкування у додатках та відео-чатах Zoom, Google Classroom, Viber, Skype, Messenger, Facebook, Telegram, e-mail

На виконання наказу ректора НУ "Запорізька політехніка" від 01.04.2020 р. "Про додаткові заходи з організації освітнього процесу в умовах продовження загальнонаціонального карантину", акцентуємо увагу всіх здобувачів вищої освіти на необхідності чіткого виконання кожним здобувачем індивідуального навчального плану, розробленого на основі відповідної освітньої програми та навчального плану з урахуванням особливостей організації освітнього процесу на період карантину з використанням дистанційних технологій навчання, та нагадуємо про необхідність відповідально поставитися до виконання планів навчальної роботи і контролю за дотриманням графіку виконання відповідних тематичних модулів, індивідуальних завдань, тощо.

Нагадуємо також, що під час самостійної роботи здобувачі вищої освіти мають можливість цілодобового доступу до інформаційних електронних ресурсів наукової бібліотеки НУ "Запорізька політехніка" за допомогою спеціалізованих сервісів:

 

Бажаємо Вам здоров'я та успіхів у навчанні! Слідкуйте за інформацією на спеціалізованих ресурсах кафедри та університету, а також у соціальних мережах!

Кафедра Менеджменту в системі MOODLE: http://moodle.zp.edu.ua/course/index.php?categoryid=324


9.12.2019

«Академічна доброчесність»

9 грудня 2019 р. в Національному університеті «Запорізька політехніка» було проведено лекцію на тему «Академічна доброчесність». Професор Бахрушин Володимир Євгенович, член національної команди експертів з реформування вищої освіти, надав вичерпну інформацію щодо понятійного апарату доброчесності, методів та засобів перевірки робіт на плагіат. Були обговорені питання організації внутрішньої якості освіти.


05.11.2019

Екскурсія кафедри менеджменту на ДП "Івченко прогрес"

Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес» ім. академіка О. Г. Івченка — державне підприємство що входить до складу міністерства промислової політики України. Сферою діяльності підприємства є проектування, виробництво, сертифікація, ремонт, випробування, доведення й становлення серійного виробництва газотурбінних двигунів


28.09.2019

Битва стартапів серед молоді «Young business generation YBG»

У коворкінг-центрі «EdisonSpace» відбулась битва стартапів серед молоді «Young business generation YBG». Захід відбувався в рамках реалізації Комплексної програми розвитку підприємництва.

Організатором конкурсу стала Державна організація «Регіональний фонд підтримки підприємництва в Запорізькій області».

Від Бізнес-інкубатора НУ "ЗП" (Кафедри менеджменту?? ) були наступні проекти:

1.ПЗ «Company Finance Controlling (CFC)»
Учасники:
1. Коваль Дмитро, ФЕУ-514м
2. Єськов Кирило, ФЕУ-314м
3. Мірошніченко Валерій, ФЕУ-514м
4. Миронов Костянтин, ФЕУ-314м

2.«Туристичное Бюро»
Учасники:
1. Носов Микита ФЕУ-318м
2. Селенко Олена ФЕУ-518м
3. Жукова Світлана ФЕУ-518м

Звісно, ми всіх перемогли )))

27.09.2019

International IT Forum 2019

International IT Forum 2019 — захід міжнародного масштабу для власників бізнесу, провідних фахівців у сфері маркетингу, web/mob development, blockchain та проактивних громадян, які прагнуть проводити свій час із користю. У 2019 році проводиться за підтримки Офісу Президента.

Цього року в програмі:

● Вперше в Україні — презентація програми «Держава у смартфоні»
● Понад 50 компанії з України і світу в експозиційній зоні (VR, AR, AI, безпілотні технології, робототехніка тощо)
● Панельна дискусія щодо діджиталізації державних процесів з представниками естонського та польського е-урядів

На головній сцені:

● Андрій Федорів, FEDORIV
● Михайло Федоров, радник президента з питань діджиталізації
● Леонід Хацкевич, голова IoT напрямку компанії 482.solutions
● Ноель ЛяШаріт, керівниця проектів зі штучного інтелекту у Microsoft
● Максим Гербут, засновник та генеральний директор PassivDom
● Ілляс Валі, співзасновник rLoop
● Едуард Ахрамович, генеральний продюсер групи компаній Art Nation

International IT Forum — простір реалізації можливостей партнерства представників IT та інноваційних компаній, бізнесу, інститутів влади, компаній державного сектору, потенційних інвесторів, міжнародних організацій, а також інших зацікавлених осіб з питань диджиталізації.

 

Кафедра менеджменту, звісно, теж приймала участь

 

01.09.2019

Вітаємо 1 курс!

Вітаємо перший курс 2019 Менеджмент та Публічне управління.

Це перший набор до (вже) Запорізької політехніки.

Бажаємо наснаги та успіхів в навчанні

18.05.2019

Кубок у фестивалі мистецтв '19

Наші неймовірні хлопці та дівчата із Економіко-гуманітарного інституту другий рік поспіль виборюють кубок у фестивалі мистецтв!

Хороша людина талановита у всьому - і у навчанні, і у мистецтві і у спорті

Вітаємо з перемогою

 

 

16.05.2019

Кафедрі Менеджменту ЗНТУ - 25!!!

Кафедрі менеджменту та Факультету економіки та управління виповнилось 25 років.

Багато зроблено за ці роки, ще більше треба зробити, але нам є чим пишатись у цей день:

Кафедру менеджменту засновано самою першою у Запорізькому регіону, серед всіх інших , нові спеціальності, наукова робота, книги, статті, монографії і багато іншого.

 

Але саме головне - це декілька тисяч випускників, бакалаврів, спеціалістів, магістрів з менеджменту, аспіранти, кандидати та доктори наук.

 

Ми пишаємось нашими випускниками, бажаємо всім успіхів у роботі та житті, натхнення та наснаги.

25.04.2019

Хакатон ДТЕК 2019

Запоріжжя: Конкурс Smart проектів 2019

В четвер, 25.04.2019 в Запорізькому національному технічному університеті пройшов перший відбірний тур хакатону Make IT Smart (Запоріжжя).

У змаганні брати участь команди різних факультетів та спеціальностей ВУЗу. Всі проекти об'єднала тема впровадження концепції Smart City у сферах громадського життя за кількома напрямками.

К

 

 

Розклад занять викладачів (осінь 2020 р.)


 

ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ ВИКЛАДАЧІВ

КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ 

(Осінь 2020)

ПІБ викладача
Консультація
1
Пуліна Тетяна Веніамінівна
Четвер IV пара
2
Гудзь Петро Васильович
Вівторок IV пара
3
Шмиголь Надія Миколаївна
Середа IV пара
4
Панкова Алла Юріївна
Четвер III пара
5
Ткачук Олександр Юхимович
Вівторок III пара
6
Тесленок Ірина Миколаївна
Понеділок IV пара
Середа III пара
7
Нечаєва Ірина Анатоліївна
Понеділок IV пара
Середа III по чисельнику пара
8
Кутідзе Людмила Сергіївна
Вівторок по чисельнику III пара
Вівторок по знаменнику IV пара
9
Риженко Олексій Миколайович
Понеділок  III пара
10
Соріна Оксана Олександрівна
Понеділок III пара

 

 

Кафедра менеджменту Національного університету «Запорізька політехніка» заснована в 1993 р. та є першою в Запорізькому регіоні, що стала випускати менеджерів-економістів для роботи в умовах ринкової економіки.

Необхідність організації кафедри була обумовлена появою нагальної потреби в фахівцях-менеджерах нової формації, викликаної переходом економіки України до ринкових відносин. Наукова та навчальна спеціалізація кафедри здійснювалася в напрямах вдосконалення управління підприємствами та організаціями всіх форм та сфер господарювання.

За роки існування декілька разів була проведена реорганізація кафедри, вона змінювала назви: у 1996 році – кафедра менеджменту та підприємництва; у 2002 році – кафедра менеджменту та маркетингу; в 2009 році - кафедра менеджменту.

За більш ніж 25 років існування кафедра менеджменту постійно удосконалювала свою діяльність в області підготовки фахівців даного профілю. Кафедра менеджменту підготувала понад 2500 фахівців, які працюють в Україні, країнах ближнього і далекого зарубіжжя.

Кафедра менеджменту здійснює підготовку і випуск фахівців за спеціальностями:
- 073 «Менеджмент» (освітня програма «Менеджмент організацій та адміністрування») та
- 281 «Публічне управління та адміністрування» (освітня програма «Регіональне управління»).
Кафедра менеджменту забезпечує підготовку фахівців за трьома освітніми ступенями (бакалавр, магістр та доктор філософії / PhD).
Метою кафедри є формування гармонійно розвинутої особистості, висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, який здатен приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за діяльність організації.

 

Подивитись відео про кафедру та факультет

Фундаторами економічної освіти в університеті, засновниками кафедри менеджменту були Кримська Любов Олександрівна (перша завідувач кафедри, проф., канд.екон.наук), Касіч-Пилипенко Тамара Миколаївна (доц., канд.екон.наук) та Возіянов Валентин Вікторович (доц.).

Кримська Любов Олександрівна

Касіч-Пилипенко Тамара Миколаївна

Возіянов Валентин Вікторович

 

З 1993 р. по 2007 р. кафедру очолювала к.е.н., професор Кримська Любов Олександрівна.
З 2007 р. до 2016 р. кафедру очолював д-р екон. наук, проф., академік АЕНУ Гудзь Петро Васильович. Під його керівництвом було відкрито магістратуру та аспірантуру за спеціальністю 073 «Менеджмент» та отримано ліцензію на відкриття спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». З приходом до керівництва проф. Гудзя П.В. активізувалася наукова робота кафедри: підготовка аспірантів, видання монографій, проведення наукових конференцій. Під науковим керівництвом Гудзя П.В, захищено 2 докторських і 15 кандидатських дисертацій.
З 2016 р. кафедру менеджменту очолює д-р екон. наук, професор, академік АЕН Пуліна Тетяна Веніамінівна.

Науково-педагогічний склад кафедри менеджменту сформований з високоосвічених фахівців, які мають наукові ступені кандидата і доктора наук, значний практичний та науковий досвід роботи.

В даний час на кафедрі працюють:
- д-р екон. наук, проф. Пуліна Тетяна Веніамінівна;
- д-р екон. наук, проф. Гудзь Петро Васильович;
- д-р екон. наук, проф. Шмиголь Надія Миколаївна;
- канд. екон. наук, доц. Нечаєва Ірина Анатоліївна;
- канд. екон. наук, доц. Панкова Алла Юріївна;
- канд. екон. наук, доц. Кутідзе Людмила Сергіївна;
- канд. с.г. наук, доц. Ткачук Олександр Юхимович;
- канд. екон. наук, доц. Тесленок Ірина Миколаївна  ;
- канд. екон. наук, доц. Риженко Олексій Миколайович;
- канд. екон. наук, доц. Шитікова Лариса Виталівна  ;
- старший викладач Соріна Оксана Олександрівна – відповідальна за організацію та проведення студентських олімпіад та науково-дослідну роботу здобувачів вищої освіти;
- провідний фахівець Корякіна Оксана Борисівна;
- лаборант Матвеєва Ірина Юріївна.

Серед випускників кафедри є кандидати і доктори економічних наук, керівники і провідні фахівці промислових підприємств і організацій, керівники структурних підрозділів обласної та районних державних адміністрацій, а також органів місцевого самоврядування. Для багатьох кафедра стала стартовим майданчиком для подальшої успішної кар’єри.

На кафедрі менеджменту приділяється велика увага науково-дослідній роботі. Значні зусилля зосереджені на активізації фундаментальних і прикладних досліджень з пріоритетних напрямів теорії та практики менеджменту та публічного управління.
Викладачі кафедри беруть активну участь у міжнародних, національних та регіональних наукових конференціях на теренах України і за її межами.

Відповідно до тематичних планів НДР кафедри, проводились дослідження за такими темами:
- НДР 05116 за 2006-2009 рр. на тему «Дослідження тенденцій та закономірностей розвитку вітчизняного бізнесу в умовах формування економіки знань» (№ державної реєстрації 0106U008624) – науковий керівник канд. екон. наук, доц., проф. каф. МіМ Л.О. Кримська;
- НДР 05419 за 2009-2012 рр. на тему «Забезпечення сталого розвитку промислового регіону на основі інноваційних моделей управління» (№ державної реєстрації 0109U007675) – науковий керівник завідувач кафедри менеджменту, д-р екон. наук, проф. П.В. Ґудзь;
- НДР 05422 за 2012-2014 рр. на тему «Формування механізму функціонування неіндустріальних кластерів в промисловому регіоні» (№ державної реєстрації 0112U05354) – науковий керівник завідувач кафедри менеджменту, д-р екон. наук, проф. П.В. Ґудзь;
- НДР 05412 за 2012-2015 рр. на тему «Трансформація економічного потенціалу промислового регіону: проблеми, пріоритети, механізми реалізації» (№ державної реєстрації 0112U005353) – науковий керівник завідувач кафедри менеджменту, д-р екон. наук, проф. П.В. Ґудзь;
- НДР 05415 за 2015-2018 рр. на тему «Науково-методичне забезпечення структурних трансформацій в економіці промислового регіону» (№ державної реєстрації 0115U004679) – науковий керівник д-р екон. наук, проф.  П.В. Ґудзь;
- НДР 05418 за 2018-2021 рр. на тему «Формування механізму публічного управління промисловим комплексом адміністративного регіону» (№ державної реєстрації 0118U100048) – науковий керівник завідувач кафедри менеджменту, д-р екон. наук, проф. Т. В. Пуліна.

За підсумками наукових досліджень кафедра підготовила та опублікувала три колективні монографії.

Кафедра «Менеджмент» є організатором науково-практичних конференцій, в тому числі міжнародних:
1. Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки та управління в промислових регіонах» (м. Запоріжжя, 2011 р.).
2. Перша міжнародна науково-технічна конференція-виставка «Підвищення надійності та довговічності обладнання нафтогазової та хімічної промисловості» (м. Бердянськ, 2013 р.).
3. Міжвузівська науково-практична конференція «Проблеми економіки та управління у промислових регіонах» (м. Запоріжжя, 2012-2014 р.).
4. Міжнародна науково-практична конференція «Суспільство, релігія, культура, наука, техніка, освіта, економіка в умовах новітніх глобальних викликів для України і Польщі» (м. Запоріжжя, 2017 р.).
5. Всеукраїнська Інтернет-конференція здобувачів освіти і молодих учених «Соціально-економічні, освітні та фахові проблеми молоді в умовах євроінтеграційних процесів» (м. Запоріжжя, 2018 р.).
6. Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасна економічна наука: теорія і практика» ((м. Полтава, 2018 р.).
7. І Міжнародна науково-практична конференція «Генерування інновацій інклюзивного розвитку: національний, регіональний, міжнародний вимір» (м. Запоріжжя, 2018 р.).
8. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Генерування інновацій інклюзивного розвитку: національний, регіональний, міжнародний вимір» (м. Запоріжжя, 2019 р.).

Міжкафедральними семінарами, очолюваними представниками кафедри, проведено майже два десятки засідань, на яких рекомендовано до захисту 17 кандидатських і докторських дисертацій.

Кафедрою менеджменту започатковано у 2017 р. видання наукового журналу «Економічний вісник Національного університету «Запорізька політехніка»».

Значними подіями, які сприяють розвитку кафедри менеджменту, стало відкриття «ІТ бізнес-інкубатор НУ «Запорізька політехніка» (Пуліна Т.В. – директор) та перемога у міському конкурсі «Ми – це місто» (Нечаєва І.А. – ініціатор та керівник проекту) на кращий соціальний проект серед громадських організацій, муніципальних закладів та мешканців м. Запоріжжя та області.

Здобувачі вищої освіти та співробітники кафедри задіяні в міжнародному проекті «BEST». В рамках проекту ведеться викладання дисциплін спеціальності «Менеджмент» групі іноземних студентів НУ «Запорізька політехніка» в період літніх канікул.

Під керівництвом доц. кафедри менеджменту Нечаєвої І.А. здобувачі вищої освіти перемагають на обласних та всеукраїнських конкурсах наукових студентських робіт:
1) І місце в Обласному конкурсі для обдарованої молоді у галузі науки (2017 р.) – Кабак М. гр. ФЕУ-512м;
2) ІІІ місце в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук за напрямом «Менеджмент організацій» (2018 р) – Коляда К. – гр.ФЕУ-513м;
3) участь у фіналі конкурсу з інвестиційного аналізу CFA Institute Research Challenge ’17-’18.

Крім того кафедрою менеджменту у 2018 р. було підписано угоду з лідером по організації міжнародних стажувань в Болгарії та Німеччині «Інтернобмін», яка має високий рівень організації студентської практики та працевлаштування здобувачів вищої освіти.
Кафедра плідно співпрацює з науковими закладами, науково-дослідними та державними установами України та інших країн. Серед них Класичний приватний університет, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Куявсько-Поморська Вища школа м. Бидгощі (Польща), Варненський економічний університет (Болгарія), Казахський національний університет ім. аль-Фарабі (Казахстан), Сіаньський транспортний університет (Китай).

Кафедра веде активну співпрацю з промисловими підприємствами (ПАТ «Запоріжсталь», АТ «Мотор Січ», ПАТ «Запорізький трансформаторний завод», ДП «Івченко Прогрес»), органами влади та місцевого самоврядування, зокрема, Запорізька обласна державна адміністрація, Запорізька обласна рада, Запорізька міська рада, районні адміністрації та громади Запорізького регіону, Запорізька торгово-промислова палата, Регіональний фонд підтримки підприємництва у Запорізькій області, Хортицька національна академія, Відділення Національної служби посередництва і примирення в Запорізькій області.

У своїй роботі з підготовки фахівців викладачі кафедри менеджменту орієнтуються на світові стандарти, активно працюють над збагаченням змісту навчальних дисциплін, впровадженням інноваційних технологій, забезпечують органічне поєднання фундаментальної, загальноекономічної та фахової підготовки здобувачів вищої освіти, гармонізацію навчального процесу, що дозволяє майбутнім фахівцям сформувати широкий світогляд, отримати ґрунтовні знання з професійно-орієнтованих дисциплін і оволодіти обраною професією.


У 2016 р. на кафедрі менеджменту відкрито нову спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» («Регіональне управління»)

Кафедра готує: Бакалаврів з публічного управління та адміністрування (кваліфікація: організатор діловодства (державні установи); помічники керівників підприємств, установ та організацій)

 Магістр з публічного управління та адміністрування (кваліфікація: керівні працівники апарату місцевих органів державної влади; професіонали державної служби, викладачі університетів та вищих навчальних закладів;)

 По закінченню навчання випускники займати посади керівників та провідних фахівців служб державних та місцевих органів влади обласного, районного рівня; керівників та провідних фахівців підприємств, установ і організацій різних форм власності та їх заступників; керівників місцевих органів самоврядування; менеджерів (управитель) у соціальній сфері; керівників окремих ланок профспілкових організацій; керівників громадських організацій.


На кафедрі також відкрито аспірантуру за фахом 08.00.05 – розміщення продуктивних сил і регіональна економіка.

Кафедра розвиває творчі стосунки зі спорідненими кафедрами таких вузів як Приазовський державний технічний університет, Полтавський національний технічний університет ім. Ю.Кондратюка, Інститут економіко-правових досліджень НАН України.


Кафедра менеджменту знаходиться за адресою: вул. Жуковського, 64 (головний корпус, к.272);

Контактні телефони:

завідувач кафедри – (061)769-83-35;

викладацька – (061)769-82-54

 

Електронна пошта: kafedra_manager@zntu.edu.ua

Сторінка кафедри в FaceBook  www.facebook.com/groups/m.zntu

 Сторінка кафедри в Instagram

НУ "Запорізька політехніка", до якого входить кафедра менеджменту, має достатньо потужну матеріально-технічну базу для проведення навчальних занять та науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти.

Перелік аудиторного фонду,  який використовується для забезпечення навчального процесу спеціальності у відповідності до навчального плану, та закріплено за кафедрою менеджменту (а взагалі кафедра має право коритуватись майже всією матеріально-технічною базою НУ ЗП за потреби, звісно)

  • а) навчальні лабораторії:
  1. аудиторія № 275 – комп’ютерний клас, 74.6 м2;
  2. аудиторія № 280 – комп’ютерний клас 75 м2;
  • б) інші приміщення:
  1. аудиторія № 276 – лекційна аудиторія, 85 м2;
  2. аудиторія № 272 – викладацька на 12 місць, 40 м2;
  3. аудиторія № 274 – кабінет завідувача кафедри, 16.2 м2.

Усі аудиторії оснащено наочними посібниками, ілюстративним матеріалом. Крім того,  заняття з дисциплін спеціальності, що ліцензується, також проводяться в спеціалізованих лабораторіях і приміщеннях, які знаходяться в загальному користуванні.

Робочі місця науково-педагогічних працівників оснащені комп’ютерами з виходом до мережі Internet, з можливістю роботи з електроною поштою. Всі комп’ютери об’єднані у локальну мережу, в якій виділені домени (підмережі) для різних аудиторій і за призначенням: навчальний процес, наука, системно-технічні потреби. Університет має доступ до волоконно-оптичної мережі Уран. Для входу до локальної мережі та мережі Internet, для зручності встановлено Wi-Fi точку доступу (а.272).  У розпорядженні кафедри є копіювальні апарати, сканери, мультимедійні проектори, які використовуються у навчальній, методичній, науковій діяльності здобувачів вищої освіти та викладачів кафедри.

Навчально-аудиторні площі кафедри відповідають вимогам СНіП. Для здобувачів вищої освіти створено сприятливі умови для самостійної роботи в комп’ютерних класах кафедри та факультету, читальних залах бібліотеки і в залі періодики.

Відео про сучаний стан університету та кафедри

Або подивиться цей ролік в нашій групі ФейсБук

 

 

 

 

   

 

 

 

Кафедра менеджменту

Файл: 

З метою якісного викладання, ефективного вивчення студентами навчальних дисциплін, робота кафедри менеджменту спрямована на створення комплексів навчально-методичного забезпечення дисциплін.

До комплексу навчально-методичного забезпечення дисципліни входять:

1. Робоча навчальна програма відображає конкретний зміст навчальної дисципліни, послідовність, організаційні форми її вивчення та обсяг, визначає форми й засоби поточного та підсумкового контролю. Робочі навчальні програми дисциплін затверджуються першим проректором після обговорення та розгляду на засіданні кафедри та ради факультету;

2. Методичні вказівки до лабораторних (практичних) занять, в яких наведені теми занять, їх мета, приблизний перелік завдань, перелік літератури для самостійної підготовки, питання до самоконтролю. Методичні вказівки затверджуються до друку після рецензування, обговорення та розгляду на засіданні методичної комісії відповідної кафедри, засіданні кафедри та ради Економіко-гуманітарного інституту;

3. Завдання до поточного та підсумкового контролю;

4. Екзаменаційні білети (завдання);

5. Тематика курсових робіт та проектів;

6. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт та проектів;

7. Рекомендована основна та додаткова література, конспекти лекцій та навчальні посібники.

З усіх дисциплін навчального плану розроблені робочі навчальні програми, які містять мету та завдання, тематичний план, зміст за темами, тематику практичних (семінарських) занять і лабораторних робіт, завдання для самостійної роботи студентів, форми поточного і підсумкового контролю знань та критерії оцінок (умови заліків), рекомендовану літературу.

Розробка навчально-методичного забезпечення, в основному, спрямована на забезпечення самостійної роботи студентів під час вивчення студентами теоретичного матеріалу, підготовки до практичних і лабораторних занять, виконання домашніх завдань, курсових, кваліфікаційних робіт тощо.

Викладачами кафедри розроблені методичні вказівки, які містять тематику курсових робіт (проектів), вимоги до їх змісту і оформлення, порядок захисту, рекомендовану літературу.

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Дивитись План виданнь кафедри менеджменту на наступний рік

 

Дивитись "Положення про кафедру"

 

Кафедра менеджменту готує фахівців за двома спеціальностями:


1. Спецальність «Менеджмент»

Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування"

Спеціальність: 073 "Менеджмент"

Освітня программа: "Менеджмент організацій та адміністрування"

 

Бакалавр з менеджменту (кваліфікація: помічники керівників підприємств, установ та організацій; організатор діловодства (види економічної діяльності)

Магістр з менеджменту (кваліфікація: менеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів; професіонали в галузі економіки; викладачі університетів та вищих навчальних закладів; керівники підприємств, установ та організацій).

По закінченню навчання випускники можуть займати посади керівників підприємств, установ та організацій; керівників проектів та програм; керівників фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних, адміністративних підрозділів; головних фахівців, керівників та технічних керівників виробничих підрозділів; керівників державних і місцевих органів влади; менеджерів (управителів) об’єднань підприємств, установ, організацій та їх підрозділів; викладачі вищих і середніх навчальних закладів; наукових співробітників; керівників малих підприємств; працювати підприємцями.

 

Навчальний план ОП Менеджмент, другий (магістерський) рівень 2019 р.

Освітня програма 2019 н.р.

Навчальний план ОП Менеджмент, другий (магістерський) рівень 2020 р.

Освітня програма 2020 н.р.

Самоаналіз ОП

Проект ОПП магістри

 

ПРОГРАМА проведення акредитаційної експертизи

 
Практична підготовка здобувачів вищої освіти забезпечується наявністю в освітніх компонентах практичних та семінарських робіт, проведенням виробничої та переддипломної (стажування) практики з наступним виконанням кваліфікаційної роботи і регламентується Положенням про проведення практики студентів НУ «Запорізька політехніка»
 
Впродовж навчання плануються екскурсії на підприємства та організації, що дозволяє більш детально ознайомитись з особливостями функціонування та розвитку організацій. Виробничу та переддипломну практики здобувачі вищої освіти, згідно з цільовими договорами, мають можливість проходити на таких підприємствах та організаціях як ПАТ «Запоріжсталь», ДП «Івченко-Прогрес», ПАТ «Ливарно-механічний завод»,  Запорізька торгово-промислова палата тощо. Під час проходження практики здобувач аналізує процеси, які реалізуються на підприємстві і пропонує методи підвищення ефективності його діяльності. Такий підхід забезпечує закріплення отриманих компетентностей, високий рівень ефективності проходження практики, та дає можливість отримати досвід майбутньої професії.
 
Співпраця з роботодавцями відіграє ключову роль у формуванні змісту практики. Урахування останніх тенденцій розвитку в сфері менеджменту організацій у практичній підготовці здобувачів відбувається через: залучення до формування програм практики роботодавців, аналіз зворотного зв’язку з керівниками практики від підприємств.  
 
 

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Витяг з протоколу

Дивитись План виданнь кафедри менеджменту на наступний рік

Дивитись "Положення про кафедру"

 



2. Спецальність . "Публічне управління та адміністрування"

Галузь знань: 28 «Публічне управління та адміністрування»,

Спеціальність:  281 «Публічне управління та адміністрування»

Освітня программа: "Регіональне управління"

 

Бакалавр з публічного управління та адміністрування (кваліфікація: організатор діловодства (державні установи); помічники керівників підприємств, установ та організацій)

Магістр з публічного управління та адміністрування (кваліфікація: керівні працівники апарату місцевих органів державної влади; професіонали державної служби, викладачі університетів та вищих навчальних закладів;)

По закінченню навчання випускники можуть займати посади керівників та провідних фахівців служб державних та місцевих органів влади обласного, районного рівня; керівників та провідних фахівців підприємств, установ і організацій різних форм власності та їх заступників; керівників місцевих органів самоврядування; менеджерів (управитель) у соціальній сфері; керівників окремих ланок профспілкових організацій; керівників громадських організацій.

 

Кафедра менеджменту

Перелік компонентів освітніх програм

спеціальність 073
«Менеджмент»
(освітня програма «Менеджмент організацій і адміністрування»)
1. Магістратура
 
2019
 
2020
 
НОРМАТИВНА ЧАСТИНА
 
НОРМАТИВНА ЧАСТИНА
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ППН 06. Методологія і організація наукових досліджень 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ВИБІРКОВА ЧАСТИНА
 
ВИБІРКОВА ЧАСТИНА
 
 
 
 
 
  / Стратегія проведення переговорів
  /  Етика та соціальна відповідальність бізнесу
 
  / Стратегія проведення переговорів
  / Етика та соціальна відповідальність бізнесу
 
 
 
 
 
  / Практикум з економіко-математичного моделювання
  / Економіко-математичне моделювання світогосподарських процесів
 
  / Практикум з економіко-математичного моделювання
  / Економіко-математичне моделювання світогосподарських процесів
 
 
 
 
 


спеціальність 281
«Публічне управління та адміністрування»
(освітня програма «Регіональне управління»)
1. Магістратура
 
НОРМАТИВНА ЧАСТИНА
ЗПН 01
ЗПН 02
ППН 01
ППН 02
ППН 03
ППН 04
ППН 05
 
 
 Цивільний захист і охорона праці в галузі
 
ВИБІРКОВА ЧАСТИНА
ЗПВ 01
ЗПВ 02
Ділова іноземна мова за професійним спрямуванням
ЗПВ 03
ППВ 01
ППВ 02
ППВ 04
ППВ 05
ППВ 06
ППВ 07
Управління розвитком організацій

 
 

Сторінки