Кафедра «Туристичний, готельний та ресторанний бізнес» — система забезпечення якості освіти

Система забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти передбачає здійснення процедур і заходів із визначення принципів забезпечення якості вищої освіти, здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм, щорічного оцінювання здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників НУ «Запорізька політехніка» та регулярного оприлюднення результатів таких оцінювань.

Система забезпечення якості освіти кафедри «Туристичний, готельний та ресторанний бізнес» відповідає діючим вимогам Системи забезпечення якості освіти в Національному університеті «Запорізька політехніка»

Здобувачі освіти безпосередньо залучені до участі у діяльності органів громадського самоврядування, вчених рад факультетів, університету. Вони беруть участь в процесі періодичного перегляду та узгодження ОПП, є присутніми на розширених засіданнях кафедри, можуть висловити свої побажання щодо змісту ОПП та викладання її окремих ОК через особисте спілкування з НПП.

Пропозиції здобувачів освіти збираються через загальноуніверситетські опитування, опитування на рівні гуманітарного факультету та кафедральне анкетування.

Академічна доброчесність є ключовим елементом системи, що гарантує дотримання етичних норм та боротьбу з проявами академічного плагіату на всіх рівнях освітньої та наукової діяльності.

Академічна доброчесність

Всі учасники освітнього процесу кафедри ТГРБ дотримуються норм Кодексу Академічної доброчесності (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Nakaz_N253_vid_29.06.21.pdf) та діють у відповідності до Положення Національного університету «Запорізька політехніка» про види академічної відповідальності (у тому числі додаткові та/або деталізовані) учасників освітнього процесу за конкретні порушення академічної доброчесності (https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2023/Pol_pro_vydy_akadem_vidpov_za_konk_porush_akadem_dobrochesnosti.pdf).

Кожен учасник освітнього процесу має можливість самостійно набути професійних навичок з академічної доброчесності на освітніх порталах:

Академічна доброчесність в університеті;

Академічна доброчесність;

вебінар «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи» (Національний університет «Запорізька політехніка» ).

 


Опитування здобувачів

Анкета визначення думки студентів стосовно змісту та наповнення освітньої програми  “Туризмознавство”

Анкета визначення думки студентів стосовно змісту та наповнення освітньої програми  “Готельно-ресторанна справа”

Відношення студентів до обраної спеціальності

Опитування стейкхолдерів

Визначення думки роботодавців стосовно “Задоволеності якістю освітньої програми  “Готельно-ресторанна справа”  Національного університету “Запорізька політехніка”

Визначення думки роботодавців стосовно “Задоволеності якістю освітньої програми  “Туризмознавство”  Національного університету “Запорізька політехніка”

Рейтинг науково-педагогічних працівників.

Оприлюднення результатів рейтингової оцінки діяльності НПП.


Моніторинг системи забезпечення якості

Механізми моніторингу та вдосконалення системи забезпечення якості охоплюють:

  • регулярний аналіз освітніх програм;
  • опитування здобувачів та випускників;
  • партнерство з роботодавцями для забезпечення відповідності підготовки фахівців вимогам ринку праці;
  • удосконалення внутрішніх процедур контролю якості.

Система забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на кафедрі «Туристичний, готельний та ресторанний бізнес» є ключовим пріоритетом і передбачає системний підхід до постійного моніторингу та вдосконалення всіх складових освітнього процесу.

З цією метою щосеместрово здійснюються процедури та заходи, зокрема:

  • визначення принципів забезпечення якості вищої освіти;
  • моніторинг та періодичний перегляд освітніх програм;
  • рейтингове оцінювання здобувачів вищої освіти;
  • рейтингове оцінювання науково-педагогічних та педагогічних працівників;
  • регулярне оприлюднення результатів оцінювання.

Результати моніторингу

pdf pdf Завантажити: Результати опитування відношенням до обраної спеціальності (164 КБ)

Зворотний зв’язок щодо якості освіти кафедри «Туристичний, готельний та ресторанний бізнес»

Залишити свої зауваження щодо якості освіти на кафедрі «Туристичний, готельний та ресторанний бізнес» можливо кількома способами:

Також можливо задати питання, передати зауваження та побажання безпосередньо гарантам освітніх програм:

Освітній ступінь – бакалавр.

Освітня програма «Готельно-ресторанна справа» – гарант: к.е.н., доцент Тетяна Кукліна

Кукліна Тетяна Сергіївна

Кукліна Тетяна Сергіївна

доцент кафедри туристичного, готельного та ресторанного бізнесу

аудиторія:

386

Освітня програма «Туризмознавство» – гарант: к.е.н., доцент Сергій Цвілий

Цвілий Сергій Миколайович

Цвілий Сергій Миколайович

доцент кафедри туристичного, готельного та ресторанного бізнесу

аудиторія:

385

тел.:

Освітній ступінь – магістр.

Освітня програма «Готельно-ресторанна справа» – гарант: д.пед.н., професор Андрій Віндюк

Віндюк Андрій Валерійович

Віндюк Андрій Валерійович

професор кафедри туристичного, готельного та ресторанного бізнесу

аудиторія:

385

тел.:

Освітня програма «Туризмознавство» – гарант: д.е.н., професор Тетяна Шелеметьєва

Шелеметьєва Тетяна Вячеславівна

Шелеметьєва Тетяна Вячеславівна

професор кафедри туристичного, готельного та ресторанного бізнесу

аудиторія:

385

тел.:

Освітній ступінь – доктор філософії.

Освітня програма «Гостинність, туризм, рекреація» – гарант: к.пед.н., професор Валентина Зайцева

Зайцева Валентина Миколаївна

Зайцева Валентина Миколаївна

завідувач кафедри  туристичного, готельного та ресторанного бізнесу

аудиторія:

388-а

Вдосконалення системи внутрішнього забезпечення якості освіти.

Кафедра «Туристичний, готельний та ресторанний бізнес» постійно взаємодіє з такими структурними підрозділами НУЗП в контексті здійснення процесів і процедур внутрішнього забезпечення якості освіти:

– навчальний відділ (організація, планування, контроль, аналіз та вдосконалення освітнього процесу; організація систематичного контролю за проведенням усіх видів навчальних занять; контролю за діяльністю кафедр); – навчально-методичний відділ (аналіз і контроль навчально-методичного забезпечення освітнього процесу; координування діяльності методичних комісій з контролю змісту освітнього процесу; організація спільної роботи відділу з факультетами та кафедрами; участь в організації підвищення кваліфікації НПП);

– відділ перспективного розвитку, ліцензування, акредитації та якості (щорічний моніторинг і перегляд ОП, оновлення електронного каталогу бази нормативно-правової документації з питань ліцензування, акредитації та якості вищої освіти, надання методичної допомоги кафедрам, забезпечення нормативно-правовою документацією);

– центр сприяння працевлаштуванню НУЗП (аналіз попиту та пропозицій ринку праці; налагодження співпраці з роботодавцями; залучення підприємств до навчального процесу; координація роботи факультетів, профілюючих кафедр щодо організації практики);

– науково-дослідна частина (забезпечення ефективного використання інтелектуального потенціалу та сучасних методів управління й організації науково-дослідної роботи студентів) тощо.