Павлішина Ніна Михайлівна

Павлішина Ніна Михайлівна

Посада

доцент кафедри “Маркетинг та логістика”

Науковий ступінь

кандидат економічних наук

Вчене звання

доцент

Освіта

вища

2003  Запорізький національний технічний університет, спеціальність Менеджмент організацій, кваліфікація за дипломом – «спеціаліст» (073)

Дисципліни, які викладає

  • Маркетинг промислового підприємства
  • Маркетинг закупівель
  • Поведінка споживача
  • Управління маркою
  • Маркетингові дослідження
  • Вступ до спеціальності
  • Маркетинг

Основні мови спілкування

українська (вільно), німецька (зі словником)

Дисертації:

  • Кандидатська дисертація зі спеціальності – 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». Тема: «Розвиток підприємництва та людського ресурсу в Україні», рік захисту – 2011р.

Наукові інтереси:

  • маркетингова діяльність промислового підприємства

  • маркетингові дослідження

  • цифровий маркетинг

  • електронні коммунікації в маркетингу

Підвищення кваліфікації:

  • 2022 р. Стажування. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпропетровськ). Кафедра міжнародного маркетингу (6 кредити, 180 год);

  • 2019 р. Goethe-Institut (представництво у м. Запоріжжя). «DLL 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion»;

  • 2018 р. Стажування. Балтійський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору (5 кредитів, 150 год);

  • 2019 р. Goethe-Institut (представництво у м. Запоріжжя). «DLL 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion»;

  • 2018 р. Стажування. Балтійський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору (5 кредитів, 150 год);

  • 2017 р. Стажування. Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпропетровськ). Кафедра міжнародного маркетингу (4 кредити, 120 год)

Всього наукових праць:

  • 84, в т.ч. монографій - 5; статей у виданнях, що індексуються в наукометричній базі Scopus та Web of Science – ; у зарубіжних виданнях – .

Участь у конференціях:

  • Павлішина Н.М. Ситуативний маркетинг чи хайп на війні? Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування таз абезпечення». Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Запоріжжя, 25–26 травня 2023 р. [Електронний ресурс] / Редкол. :В. В. Наумик (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2023.С.345-348

  • Павлішина Н.М. Екологічний маркетинг у аграрній сфері. Технічне забезпечення інноваційних технологій в агропромисловому комплексі : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (30.01- 24.02.2023 р., м. Запоріжжя).

  • Павлішина Н.М. Конкурентоспроможність у фокусі digital-інновацій. Стратегії, моделі та технології управління економічними системами : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (16 грудня 2022 р., м. Хмельницький). Хмельницький: Хмельницький національний університет, 2022. 331 с. – С.233-235

  • Павлішина Н.М. Молодіжне підприємництво у військовий час. Трансформація національної, закордонної моделей економічного розвитку та законодавства в умовах воєнного часу: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції ВНУ ім. Лесі Українки, (27-29 червня 2022 року), м. Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня "Волиньполіграф", 2022. 418 с. – С. 253-255

  • Павлішина Н.М. Маркетинг еко-товарів. Тенденції та перспективи розвитку менеджменту в умовах глобальних викликів: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (31 травня 2022 р., м. Херсон, м. Кропивницький) / за ред. Н.В. Кириченко , Г. В. Жосан та ін. – Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2022. – 108 с. – С.68-70

  • Павлішина Н.М. Маркетингове управління у малому бізнесі. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем: збірник тез доповідей ІI Міжнародної науково-практичної конференції (Україна, м. Харків, 20 травня 2022 року). – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – 315 с.С. 267-270

  • Павлішина Н.М. Агрологістика у агропропромисловому комплексі. Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Збірник тез ХIV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24 травня 2022 року). Полтава: ПДАУ. 2022. 220 с. С. 100-103

  • Павлішина Н.М. Маркетингово-логістичний інструментарій забезпечення інклюзивного розвитку промислового регіону. Європейський вектор модернізації інженерної та економіко-управлінської освіти в умовах сталого розвитку промислового регіону. Міжнародна науково-практична конференція Інженерного навчально-наукового інституту ЗНУ, 27-28 травня. 2021 р. С. 382-385.

  • Павлішина Н.М. Маркетингові дослідження у банках. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем. І Міжнародна науково-практичні конференція, 26 травня 2021 р. С. 272-274

  • Павлішина Н.М. Digital-брендинг. Бренд-менеджмент : маркетингові технології : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. С.331-334

  • Павлішина Н.М., Кочнова І.В. Digital-брендинг та SMM. Using the latest technologies. The III-rd International Science Conference, February26–27, 2021, Groningen,Netherlands.120p. Pp. 44-47.

  • Павлішина Н.М. Маркетплейс як бізнес-модель. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. C. 176-179

  • Павлішина Н.М. Development of the Сrimea business in the conditions of geopolitical uncertainty (Розвиток бізнесу Криму в умовах геополітичної невизначенності) // Global Imperatives for Business and Law Development : II International Scientific-Practical Conference, Kyiv, October, 10-11, 2019.

  • Павлішина Н.М. Товари пасивного попиту, як об’єкт маркетингового дослідження / Н.М. Павлішина // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 квітня 2020 року, м. Черкаси) Черкаси : Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. С. 389-391

Відзнаки та нагороди:

Членство у громадських об'єднаннях:

  • Член Української асоціації маркетингу (сертифікат №567)

Рік початку діяльності в університеті: 2012

Основні наукові роботи

  1. Павлішина Н.М., Харін А.В. Інновації в епоху цифровізації. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2023. № 1 (81), С. 179-188. DOI: https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2023.1.24. URL : https://journals.kntu.kherson.ua/index.php/visnyk_kntu/article/view/198/190

  2. Павлішина Н.М. Теоретичні аспекти екологізації та цифровізації підприємств агропромислового комплексу. Науковий вісник Чернівецького університету : Економіка : зб. наук. праць. Вип. 840. Чернівці : Чернівецький національний університет, 2022. 60 c., С.25-31. URL : https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/6988/%D0%92%D0%86%...

  3. Павлішина Н.М., Рєзанцева В.А. Маркетингова стратегія на підприємствах малого бізнесу Вісник Хмельницького національного університету. 2022, № 1 (302), С. – 185-188. DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-31.

  4. Павлішина Н.М. Соціально-економічний потенціал запорізького регіону: оцінка та напрямки посилення. Управління змінами та інновації. НУ «Запорізька політехніка», 2021. № 2. С. 34-42.

  5. Pavlishyna N., Kot L. The preconditions for the emergence and drivers of marketplaces development in e-commerce. Baltic Journal of Economic Studies, Vol.6 № 5. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2020. S.137-147. DOI: https://doi.org/10.30525/2256-0742/2020-6-5-137-147

  6. Павлішина Н.М., Милосердова А.К. Аналіз конкурентоздатності продукції підприємства авіабудівної галузі на прикладі АТ «Мотор Січ» // Приазовський економічний вісник. 2020. Випуск 1 (18) – C. 114-119.

  7. Павлішина Н.М. Формування стратегії просування у соціальних мережах // Східна Європа: економіка, бізнес та управління 2019. № 6 (23).

  8. Павлішина Н.М. Рекламний текст: місце в рекламній комунікації та структура // Інфраструктура ринку. 2019. № 37.

  9. Павлішина Н.М. Офлайн та онлайн сегментація споживачів на прикладі товару життєвого циклу «спалах» // EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT. 2018. Volume 4. С.25-34.

  10. Павлішина Н.М. Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу // Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. №21.

  11. Павлішина Н.М. Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача / Н.М. Павлішина // Науковий вісник полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки» . 2015. № 2. С.88-95.

  12. Павлішина Н.М. Посередники у мережі Інтернет / Н.М. Павлішина // Науково-виробничий журнал «Держави і регіони». Серія : Економіка та підприємництво. 2015. № 2. С.158-162 .

  13. Павлішина Н.М. Інтернет – як джерело надходження вторинної маркетингової інформації / Н.М. Павлішина // Маркетинг: теорія і практика. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля / Ред..кол.: Т.С.Максимова (гол.ред.). Луганськ: вид-во СНУ ім..В.Даля, 2013. С. 131-136.

Контакти

Адреса:

69063, Україна, м.Запоріжжя, вул.Жуковського, 64

Аудиторія:

281(головний корпус)

Телефон: