Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу!
2 грудня відбувся фінал Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Siver Student Science» за спеціальністю «Маркетинг». Конкурс проходив на базі Національного університету «Чернігівська політехніка» за підтримки університетів Великої Британії, Польщі, Латвії, Естонії, Іспанії, Німеччини.
На конкурс надійшло 40 робіт. Для участі у фіналі були запрошені автори 14 найкращих, серед яких студентка групи БТЕ–1112 Наталія Ладиженко.
Тема наукової роботи — «Роль фанатських спільнот у формуванні маркетингових стратегій бренду Wizarding World» викликала обговорення не тільки через новизну тематики, але й через незвичайність обраного об’єкта дослідження — чарівного всесвіту Гаррі Поттера.
Особливістю дослідження стало те, що опитування учасників проводили через TikTok, що дозволило отримати актуальні дані щодо поведінки і вподобань фанатів у реальному часі. Це виявилося важливим інструментом для аналізу різноманітних сегментів аудиторії та дало можливість виділити наукову новизну, адже вперше було зроблено типологізацію учасників фан-спільнот.
У підсумку Наталія нагороджена дипломом переможця II ступеня, її наукова керівниця — доцентка кафедри маркетингу та логістики Ніна Павлішина відзначена подякою.
Щиро вітаємо з перемогою! Бажаємо нових професійних здобутків і відкриттів!