Навчально-методичне забезпечення кафедри “Маркетинг та логістика”
2024 рік
- Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання контрольної роботи з дисципліни “Маркетингова товарна політика” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання
- Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни “Маркетингова товарна політика” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної форми навчання
- Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання контрольної роботи з дисципліни “Маркетинг послуг” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання
- Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Інтернет-маркетинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр»
- Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни “Маркетинг послуг” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної форми навчання
- Методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Бакалавр» заочної форми навчання..
- Методичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання.
- Методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Івент-маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Бакалавр» заочної форми навчання.
- Методичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Івент-маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання.
- Методичні вказівки з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») ОС «Бакалавр» всіх форм навчання
- Методичні вказівки до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Логістика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання
- Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг соціальних мереж» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр»
- Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг соціальних мереж» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр»
- Програма навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»
- Програма навчальної дисципліни «Основи наукознавства» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»
- Програма навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»
- Програма навчальної дисципліни «Економіка підприємства» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»
- Силабус дисципліни «Товарна інноваційна політика»
- Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Основи маркетингу» для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (освітня програма «Фінанси і кредит») ОС «Бакалавр» заочної форми навчання
- Методичні вказівки до проведення семінарських, практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи маркетингу» для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (освітня програма «Фінанси і кредит») ОС «Бакалавр» денної форми навчання
- Силабус навчальної дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»
- Програма навчальної дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»
- Силабус навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»
- Програма навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»
- Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»
- Силабус навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»
- Програма навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»
- Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»
- Силабус навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»
- Програма навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»
- Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»
- Методичні вказівки до виконання індивідуального науково-дослідного завдання з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр»
- Силабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»
- Програма навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»
- Силабус дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»
- Програма навчальної дисципліни ОК8 «Маркетинговий менеджмент» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»
2023 рік