Кафедра «Економіка та митна справа» —науковий гурток «Застосування статистичних методів у маркетингових дослідженнях»
Мета гуртка – навчити студентів використовувати статистичні методи для аналізу даних, отриманих у процесі маркетингових досліджень. Це дозволить їм приймати обґрунтовані рішення щодо маркетингових стратегій, покращувати ефективність рекламних кампаній, розуміти поведінку споживачів та виявляти нові ринкові можливості.
Напрями діяльності
- Розширення та систематизація знань з дисципліни економічна статистика та методи дослідження ринку товарів та послуг, вивчення додаткових джерел інформації, участь у семінарах та лекціях.
- Вивчення актуальних наукових проблем, збір та аналіз даних, написання наукових робіт.
- Написання статей, тез доповідей, рефератів, курсових та дипломних робіт.
- Представлення результатів досліджень на наукових конференціях, публікація тез доповідей у збірниках.
Основні досягнення
- активна участь членів гуртка в університетських, всеукраїнських і міжнародних наукових заходах, публікація тез доповідей.
Науковий керівник гуртка

Горбань Світлана Федорівна
Доцент кафедри «Економіка та митна справа»