Кафедра «Економіка та митна справа» —науковий гурток «Застосування статистичних методів у маркетингових дослідженнях»

Мета гуртка – навчити студентів використовувати статистичні методи для аналізу даних, отриманих у процесі маркетингових досліджень. Це дозволить їм приймати обґрунтовані рішення щодо маркетингових стратегій, покращувати ефективність рекламних кампаній, розуміти поведінку споживачів та виявляти нові ринкові можливості.

Напрями  діяльності

  • Розширення та систематизація знань з дисципліни економічна статистика та методи дослідження ринку товарів та послуг, вивчення додаткових джерел інформації, участь у семінарах та лекціях.
  • Вивчення актуальних наукових проблем, збір та аналіз даних, написання наукових робіт.
  • Написання статей, тез доповідей, рефератів, курсових та дипломних робіт.
  • Представлення результатів досліджень на наукових конференціях, публікація тез доповідей у збірниках.

Основні досягнення

  • активна участь членів гуртка в університетських, всеукраїнських і міжнародних наукових заходах, публікація тез доповідей.

Науковий керівник гуртка

Горбань Світлана Федорівна

Горбань Світлана Федорівна

Доцент кафедри «Економіка та митна справа»

аудиторія:

487