Кафедра “Соціальна робота” – Міжнародні проєкти та програми

Кафедра бере участь у міжнародних грантових програмах, які сприяють вдосконаленню навчального процесу та наукових досліджень.

Ключові напрямки:
• Участь у програмах Erasmus+ для обміну студентами та викладачами.
• Реалізація міжнародних дослідницьких проєктів, пов’язаних із соціальною роботою та соціальними інноваціями.
• Співпраця з міжнародними неурядовими організаціями для розширення соціальних ініціатив.
• Організація літніх шкіл та тренінгів спільно з європейськими партнерами.

V Міжнароднй науковоий конгрес Society of Ambient Intelligence

12 квітня 2021 року, стартував IV Міжнародний науковий конгрес Society of Ambient Intelligence, який об’єднав понад 500 учасників із більш ніж 20 країн світу. Співробітники кафедри прийняли участь у роботі V Міжнародного наукового конгресу Society of Ambient Intelligence , метою якого є генерація нових знань, обмін інформацією та передовим досвідом з урахуванням ключових факторів та особливостей технологічного розвитку інформаційного суспільства в умовах глобалізації цифрової економіки. Конгрес об’єднав учасників України, Латвії, Узбекистану, Португалії, Індії. Мета конгресу – генерація нових знань, обмін інформацією та передовим досвідом з урахуванням ключових факторів та особливостей технологічного розвитку інформаційного суспільства в умовах глобалізації цифрової економіки.Конгрес відкрили керівники університетів, наукових інституцій та організацій України, Латвії, Польщі, Узбекистану, Таджикистану, Казахстану, Грузії, які стали співорганізаторами цього наукового заходу. До його відкриття долучилися й представники НУ«Запорізька політехніка», завідуючий кафедрою кафедри соціальної роботи та психології – виступив одним з організаторів Конгресу.

Підписання меморандуму про співробітництво між НУ «Запорізька політехніка» та Гданським університетом

Викладацький склад кафедри постійно підвищує свою майстерність. Стажування та підвищення кваліфікації стимулює перегляд матеріалів освітніх компонентів освітніх програм.