Посада:
Доцент
Науковий ступінь:
Кандидат технічних наук (ДК № 028415 від 28 квітня 2015 р)
Вчене звання:
Доцент (АД № 017460 від 03 липня 2025 р)
Освіта:
2010 – закінчив Запорізький національний технічний університет і отримав базову вищу освіту за напрямком підготовки «Інженерна механіка» та здобув кваліфікацію бакалавра з металорізальних верстатів та систем. Диплом АР №39465120 від 30 червня 2010 р.
2011 – закінчив Запорізький національний технічний університет і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Металорізальні верстати та системи» та здобув кваліфікацію спеціаліста з металорізальних верстатів та систем, інженера-механіка, інженера-конструктора (механіка), інженера-технолога (механіка). Диплом АР № 41250138 від 30 червня 2011 р.
2025 – закінчив Національний університет «Запорізька політехніка» та здобув кваліфікацію магістра галузі знань «Архітектура та будівництво» спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія». Диплом М25 № 023337 від 05 лютого 2025 р.
Дисципліни, які викладає:
Основні мови спілкування:
Українська – вільно.
Англійська – читаю і перекладаю із словником.
Course content: • Fundamentals of Project Management. • Project Planning • Project Management methods • Agile Methods in Project Management • Project calculation • IT Tools for Project Management • Change and Risk Management Students have acquired the following professional, methodological and personal skills and competencies: Professional and Methodological Skills: • The students know the basic methods and tools of project management. • They are able to select the appropriate ones for a given context. • They can apply these methods and tools flexibly to projects. • They are able to manage their own projects responsibly. • They are prepared to deal with the dynamics of a real project. Personal Skills (Social Competence and Self-competence): • The students approach their own projects in an open and structured way. • They are able to work and communicate cooperatively as a team to manage a project together. • They have the ability to independently expand and deepen the acquired knowledge and competences.
Course content: • an introduction to object-oriented modelling and UML • an overview of the language Python and the development environment • writing classes and methods, test the code using unit testing • basic data structures like lists, dictionaries and the corresponding looping technics • concepts of inheritance and overloading methods • persistent data storage using basic file IO • realizing a complex, modular application Students have acquired the following professional, methodological and personal skills and competencies: Professional Skills: • identify core aspects of object-oriented programming and features of an object-oriented language • use a development environment for writing and running the code • develop and implement programs that apply core object-oriented programming concepts like classes, polymorphism, and method overloading • use built in data-structures (collections) and functions • read, process and analyse data from text (CSV) files • using the API of built in Python modules Methodological Skills: • able to analyse and design an application using OO methods • use step-by-step refinement to break down a problem into sub-problems (modularisation) • understanding the basic technics of data-science Personal Skills (Social Competence and Self-competence): • able to present solutions that have been created, to discuss their quality and alternatives and to reflect on their problem-solving strategy in a technical and methodical manner
Удосконалено професійну компетентність (інформаційно-цифрова компетентність) та набуто практичні навички, що дають змогу: • застосовувати технології штучного інтелекту в освітньому процесі; • використовувати інструменти генеративного ШІ (ChatGPT, HayGen, NotebookLM, Padlet) для створення навчального контенту; • інтегрувати ШІ у педагогічну практику для оптимізації, персоналізації та мотивації учнів (Litgrades, Leonardo AI, Edcafe); • розумітита застосувати принципи безпечного, відповідального та етичного впровадження й використання технологій ШІ в освіті. • застосовувати мультимодальні інструменти (цифрові аватари, голосові моделі, генератори зображень) для креативного викладання та інклюзивності (текст-в-мову, мова-в-текст, адаптивні платформи), • використовувати ШІ у STEM-освіті для розвитку дослідницьких і критичних навичок.
· організовувати освітній процес на основі студентоцентрованого підходу · використовувати сучасні цифрові технології і ресурси в освітній діяльності · здійснювати самоаналіз освітньої програми з урахуванням особливостей акредитації освітніх програм · створювати відкрите освітньо-наукове середовище. Сертифікат АР 830/0125-23.
HTML & CSS coding
Здобуто базові знання щодо: - принципів та норм академічної доброчесності, вміння застосовувати їх у науковій та освітній діяльності; - вимог законодавства у сфері академічної доброчесності, вміння інтерпретувати їх у контексті власної професійної діяльності; - вміння виявляти потенційні ризики та можливості застосування штучного інтелекту з огляду на забезпечення академічної доброчесності. Сертифікат АР№2778/0938-24
Certificate № 709.
Досягнуті програмні результати навчання: - Застосовувати знання про національну систему кваліфікацій, процедури акредитації кваліфікаційних центрів. - Використовувати практичні рекомендації щодо створення, погодження та впровадження стандартів, орієнтованих на потреби ринку праці. - Застосовувати сучасні технології, включаючи штучний інтелект, цифровий маркетинг, інформаційну безпеку та забезпечення кібербезпеки. - Оволодівати стратегічними підходами до взаємодії в освітньому середовищі та забезпечувати ефективну комунікацію з різними аудиторіями. - Використовувати досвід інтеграції професійної освіти України з європейськими практиками та враховувати сучасні виклики у підготовці фахівців для глобального ринку праці. Сертифікат АР № 4230/0460-24
Досягнуті програмні результати навчання: • застосовувати знання про принципи академічної доброчесності, механізми її забезпечення та національне законодавство у цій сфері; • ідентифікувати та аналізувати основні виклики, пов’язані з впливом штучного інтелекту на академічну доброчесність, та застосовувати відповідні методи запобігання порушенням; • знати та використовувати провідні міжнародні практики забезпечення академічної доброчесності для удосконалення освітнього процесу в українських закладах освіти; • впроваджувати ефективні стратегії забезпечення академічної доброчесності у викладацькій, науковій діяльності, використовуючи сучасні цифрові інструменти; • забезпечувати якісну комунікацію та взаємодію між усіма учасниками освітнього процесу для формування культури академічної доброчесності в науковому середовищі. Сертифікат АР №5200/0788-25
• засвоєна освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти "Академія ШІ для освітян від Google"; • виконано 100% загального обсягу завдань курсу; • результат підсумкового тестування понад 60% максимально можливої кількості балів; • удосконалена професійна компетентність (галузь штучного інтелекту) в обсязі 30 академічних годин Сертифікат №AIAFEBGC1-1015
· Оцінювати роль університетів як осередків суспільної згуртованості та стабілізації в умовах криз, зокрема як майданчиків для інтеграції внутрішньо переміщених осіб, розвитку громадської активності та локальної ідентичності; · Проєктувати освітні програми, адаптовані до регіональних потреб повоєнного розвитку, які враховують економічні, соціальні, культурні та безпекові особливості відновлення країни; · Ініціювати міжсекторальні партнерства з громадами, місцевою владою, бізнесом і неурядовими організаціями, спрямовані на створення нових можливостей для навчання, стажувань, зайнятості та молодіжного лідерства; · Розробляти та впроваджувати освітні моделі, засновані на проєктному підході та залученні здобувачів до реальних соціальних ініціатив, зокрема в напрямках екології, урбаністики, інклюзії та критичного мислення; · Впроваджувати цифрові технології та сучасні освітні платформи, зокрема в умовах дистанційного навчання, створюючи інфраструктуру для безперервного доступу до якісної освіти незалежно від місця перебування; · Удосконалювати навички стратегічного планування та кризового менеджменту, зокрема через створення моделей релокації університетів, захисту освітніх даних та забезпечення академічної безперервності; · Підтримувати професійне зростання викладачів та збереження ментального здоров’я в академічному середовищі, з використанням інституційних механізмів емоційного відновлення та психологічної підтримки; · Інтегрувати принципи сталого розвитку, інклюзивності, екологічної відповідальності та соціальної рівності в освітні політики університетів, забезпечуючи синергію між наукою, освітою та громадянським суспільством. Сертифікат AP №6487/0388-25
Удосконалено професійну компетентність (інформаційно-цифрова компетентність) та набуто практичні навички, що дають змогу: • застосовувати технології штучного інтелекту в освітньому процесі; • використовувати інструменти генеративного ШІ (ChatGPT, HayGen, NotebookLM, Padlet) для створення навчального контенту; • інтегрувати ШІ у педагогічну практику для оптимізації, персоналізації та мотивації учнів (Litgrades, Leonardo AI, Edcafe); • розумітита застосувати принципи безпечного, відповідального та етичного впровадження й використання технологій ШІ в освіті. • застосовувати мультимодальні інструменти (цифрові аватари, голосові моделі, генератори зображень) для креативного викладання та інклюзивності (текст-в-мову, мова-в-текст, адаптивні платформи), • використовувати ШІ у STEM-освіті для розвитку дослідницьких і критичних навичок. Сертифікат № ПК-2025/15763 від 24.09.2025
Всього близько 111 публікації, з них 78 наукових та 30 навчально-методичного характеру, у тому числі 12 статей у періодичних виданнях, які включені до міжнародних науко-метричних баз «Scopus» та «Web of Science» і 3 патенти.
- перемога в номінації «Втілення реального пристрою в НУ «Запорізька політехніка» за напрямом «Машинобудування». Студент гр. ІФ-311 Спичак Антон Вячеславович, студент гр. ІФ-411 Калінін Данило Сергійович. Наказ НУ «Запорізька політехніка» № 17 від 26.01.2024 р. - перемога у спеціальній номінації від ПАТ «Запоріжсталь» в рамках фіналу конкурсу бізнес-ідей «STARTUP із Запорізькою політехнікою». Студент гр. ІФ-311 Спичак Антон Вячеславович, студент гр. ІФ-411 Калінін Данило Сергійович. (https://zp.edu.ua/vitayemo-peremozhciv-startup-iz-zaporizkoyu-politehnikoyu). - перемога у спеціальній номінації від «Креді Агріколь Банк» в рамках фіналу конкурсу бізнес-ідей «STARTUP із Запорізькою політехнікою». Студент гр. ІФ-311 Спичак Антон Вячеславович, студент гр. ІФ-411 Калінін Данило Сергійович. (https://zp.edu.ua/vitayemo-peremozhciv-startup-iz-zaporizkoyu-politehnikoyu). - перемога у спеціальній номінації від ГС «Запорізький кластер «Інжиніринг — Автоматизація — Машинобудування» в рамках фіналу конкурсу бізнес-ідей «STARTUP із Запорізькою політехнікою». Студент гр. ІФ-311 Спичак Антон Вячеславович, студент гр. ІФ-411 Калінін Данило Сергійович. (https://zp.edu.ua/vitayemo-peremozhciv-startup-iz-zaporizkoyu-politehnikoyu)
за вагомий особистий внесок у справу підготовки висококваліфікованих спеціалістів, високий професіоналізм, плідну науково-педагогічну роботу та з нагоди 123-річчя з дня створення Національного університету "Запорізька політехніка".
за високий профессіоналізм, плідну педагогічну та наукову роботу, вагомий особистий внесок у справу підготовки висококваліфікованих спеціалістів.
за вагомий особистий внесок у справу підготовки висококваліфікованих спеціалістів, високий професіоналізм, плідну педагогічну та наукову роботу, активну позицію у громадському житті університету та з нагоди 118-ї річниці ЗНТУ.
за багаторічну сумлінну праю, вагомий особистий внесок у розвиток наукової сфери, високий рівень наукових досліджень і розробок та з нагоди Дня науки.
Comparative analysis of powders of high-chromium nickel alloy EP648 obtained by different technologies / Kashuba О.V., Kononenko A.V, Kononenko J.I, Skrebtsov А.А. // Materials Science in print
Урахування тертя при кінетостатичному аналізі механізмів / Володимир Шевченко, Андрій Скребцов, Ліна Злавткін-Бланк, Світлана Кружнова, Ольга Омельченко, Наталія Шалева // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025, № 3, с.57-64. Категорія Б. https://doi.org/10.15588/1607-6885-2025-3-8
Serhii Lavrys Microstructure and corrosion resistance of PM titanium doped by TiO2 / Serhii Lavrys, Iryna Pohrelyuk, Oleh Tkachuk, Mariia-Olena Danyliak, Khrystyna Shliakhetka, Andrii Skrebtsov, Martin Balog, Alena Klimova // Corrosion Communications Volume 19, September 2025, Pages 129-137 SCOPUS. https://doi.org/10.1016/j.corcom.2024.06.002
Greshta V. L., Pohrelyuk I. M., Matiukhin A. Yu., Kononenko J. I., Skrebtsov A. A., and Proskurnyak R. V. Sintered titanium alloy for medical purposes. Physicochemical Mechanics of Materials. 2025. 61(2), 040-045. Категорія А. https://doi.org/10.15407/pcmm2025.02.040
Sintered titanium alloy for medical purposes / V. L. Greshta, I. M. Pohrelyuk, A. Yu. Matiukhin, J. I. Kononenko, A. A. Skrebtsov, R. V. Proskurnyak // Materials Science, 2025, Vol 61, No 2, pp 0193–0199 SCOPUS. https://doi.org/10.1007/s11003-025-00976-x
Lecture notes on the discipline “Strength of materials” for students of engineering specialities of all forms of studying / Compiled by O. S. Omelchenko, A. A. Skrebtsov, P. K. Shtanko. – Zaporizhzhia : National University “Zaporizhzhia Polytechnic”, 2024. – 308 p. Lecture notes on the discipline: https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17845
Скребцов А.А., Штанько П.К., Омельченко О.С., Опір матеріалів. Навчальний посібник для студентів інженерних спеціальностей. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. – 452 с. Навчальний посібник: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8969
On formation of structure by separate and cooperative growth of grains /Vadim Ol’shanetskii, Yulia Kononenko, Andrii Skrebtsov // LAP Lambert Academic Publishing, 2024. – 173 P. ISBN 978-620-6-18359-4 Монографія
Structurization Mechanism in the Growth of Titanium Alloys Skrebtsov, A.A., Kononenko, J.I., Lysytsia, O.V., Kononenko, A.V. Powder Metallurgy and Metal CeramicsThis, 2024, 62(7-8), pp. 490 – 495 SCOPUS
В.Ю., Ольшанецький Про взаємодію частинок довільної форми між собою та з робочою поверхнею / В.Ю. Ольшанецький, Ю.І. Кононенко, А.В. Кононенко, А.А. Скребцов // «Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні» – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024, №1, c.89-91. https://doi.org/10.15588/1607-6885-2024-1-12
Structure and Distribution of Chemical Elements in the Transition Zone in Deposited VT20 and VT1-0 Alloy Samples / Skrebtsov, A.A., Omelchenko, O.S., Kononenko, J.I., Kaplunovska, A.M. // Powder Metallurgy and Metal Ceramics, 2023, 2023, 62(3-4), pp. 180–185 SCOPUS
Ольшанецький В.Ю., Кононенко Ю.І., Скребцов А.А. Урахування енергетики дефектів твердої фази (передусім внутрішніх меж зерен) в сигароподібних діаграмах двофазних структур // «Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні» – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023, №1, с.61-62. http://nmt.zntu.edu.ua/article/view/277553
U.A., Marchenko Ways to increase the properties of blots of gas turbine engine parts from heat-resistant titanium alloys obtained by direct laser growth / U.A. Marchenko, I.A. Petryk, A.V. Ovchinnikov, A.A. Skrebtsov // Aerospace Technic and Technology, 2021, №5, pp. 53-59
Investigation of the Influence of Technology of Production of Cathodes on the Quality of Condensation Heat-Resistant Coatings / Yefanov, V.S., Klochykhyn, V.V., Skrebtsov, A.A., Petryk, I.A., Pedash, O.O. // Materials Science, 2020, 55(4), pp. 609–615 SCOPUS
Nitriding of Sintered VT1-0 Titanium Alloy / Luk’yanenko, A.G., Pohrelyuk, I.M., Shlyakhetka, K.S., Skrebtsov, A.A., Kravchyshyn, T.M. // Powder Metallurgy and Metal Ceramics, 2020, 59(5-6), pp. 249–260 SCOPUS
Skrebtsov А., Kononenko Ju., Omelchenko О., Shliakhetka Kh. Research of corrosion rate of additive alloy VT20. / Проблеми корозії та протикорозійного захисту матеріалів / Спецвипуск журналу «Фізико-хімічна механіка матеріалів». – №13. –Львів: Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України, 2020, с.193-196.
Ольшанецький В.Ю., Степанова Л.П., Кононенко Ю.І., Скребцов А.А. Про взаємодію мікролегувальних елементів з межами поділу зерен високочистих нікелю та заліза. – «Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні» – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022, №2, с. 19-23.
Corrosion behavior of near-alpha titanium alloy fabricated by additive manufacturing / Lavrys, S., Pohrelyuk, I., Veselivska, H., ...Kononenko, J., Marchenko, Y. // Materials and Corrosion, 2022, 73(12), pp. 2063–2070 SCOPUS
Skrebtsov, A. Research of corrosion rate of additive alloy VT20 [Текст] / Skrebtsov A., Kononenko Yu. (НУ “ЗП”), Omelchenko O., Shliakhetka K. (Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України м. Львів) // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2020. - № 13. - С. 193-196.
Skrebtsov, A.А. Investigation of the influence of technology of production of cathodes on the quality of condensation heat-resistant coatings [Text] A.A. Skrebtsov, V.S. Yefanov, V.V. Klochykhyn, I.A. Petryk, O.O. Pedash (АО МОТОР - СИЧ) // Materials Science — 2020. - №55. - P. 609-615
Конспект лекцій з теорії механізмів та машин для студентів інженерних спеціальностей усіх форм навчання / Укл.: Скребцов А.А., Омельченко О.С., Кружнова С.Ю., Шалева Н.В.– Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 265 с.
Конспект лекцій з дисципліни «Спецкурс з опору матеріалів». Конспект лекцій для студентів спеціальності 192 – «Будівництво та цивільна інженерія» усіх форм навчання / Укл.: Омельченко О.С., Скребцов А.А., Штанько П.К.,– Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. –174 с.
Конспект лекцій з основ опору матеріалів. Конспект лекцій для студентів інженерних спеціальностей усіх форм навчання / Укл.: Омельченко О.С., Скребцов А.А., Штанько П.К.,– Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. –156 с.
Конспект лекцій з дисципліни «Основи складного опору матеріалів і конструкцій» для студентів спеціальностей 131, 133, 134 усіх форм навчання / Укл.: Омельченко О.С., Скребцов А.А., Штанько П.К.,– Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. –160 с.
Методичні матеріали до лекцій з Опору матеріалів / А. А. Скребцов, П. К. Штанько, О. С. Омельченко. — Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», СТАТУС, 2022. — 45 с
адреса:
69063, Україна, м.Запоріжжя, вул.Жуковського,
аудиторія (кабінет):
170, 509
e-mail:
Moodle: