Метою викладання дисципліни "Адміністративне право" є ознайомлення з основними теоретичними положеннями Адміністративного права, закріплення ними таких форм і напрямків діяльності державних органів, їх посадових осіб, які б забезпечували повсякденний демократичний режим адміністративно-правових відносин. Тобто, прищеплення майбутнім юристам комплексу знань, умінь та навичок, які необхідні для виконання ними своїх службових обов’язків, засвоєння необхідності неухильного дотримання вимог законності в практичній діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- сутність адміністративного права, його зв'язок з державним управлінням;
- функції та принципи державного управління;
- систему органів державної виконавчої влади, правове положення суб'єктів, що її здійснюють;
- форми та методи державного управління;
- чинне адміністративне законодавство;
- поняття, види адміністративного примусу та адміністративної відповідальності;
- поняття, структуру та принципи адміністративного процесу;
- особливості державного управління економікою, соціально-культурною та адміністративно-політичною сферою;
- засоби забезпечення законності в державному управлінні.
вміти:
- тлумачити та застосовувати чинне адміністративне законодавство;
- правильно використовувати в практичній діяльності теоретичні знання;
- здійснювати функції щодо забезпечення законності в державному управлінні;
- правильно застосовувати акти державного управління, приймати управлінські рішення, юрисдикційні та інші акти.
Викладач дисципліни: Арнольд Павлович Купін
Найменування показників | Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень | Характеристика навчальної дисципліни | |
---|---|---|---|
денна форма навчання | заочна форма навчання | ||
Кількість кредитів – 8 (4/4) | Галузь знань: 08 Право | нормативна | |
Напрям підготовки:081 "Правознавство" | |||
Модулів - 2 Змістових модулів – 4 |
Рік підготовки: | ||
2-й | 2-й | ||
Індивідуальне науково-дослідне завдання – не передбачено навчальним планом |
Семестр |
||
Загальна кількість годин – 240 (120/120) | 3-й, 4-й | 3-й, 4-й | |
Лекції | |||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3/4 самостійної роботи студента – 4/8 |
Освітній ступінь: Бакалавр | 14/14 год. | 4/4 год. |
Практичні, семінарські | |||
28/28 год. | 6/6 год. | ||
Лабораторні | |||
год. | год. | ||
Самостійна робота | |||
39/39 год. | 55/55 год. | ||
Індивідуальні завдання | |||
39/39год. | 55/55 год. | ||
Вид контролю | |||
іспит/іспит | іспит/іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти (підсумковий контроль – іспит)
Поточна аудиторна та самостійна робота | Підсумковий тест |
Сума |
||||||||
Змістовий модуль №1 | Змістовий модуль №2 | Іспит І семестр | ||||||||
100 | 100 | 100 |
100+100+100=100 3 |
|||||||
Т1-2 | Т3-4 | Т5-6 | Т7 | Т8 | Т9 | Т10 | Т1-10 | |||
100 | 100 | 100 |
Поточна аудиторна та самостійна робота | Підсумковий тест |
Сума |
||||||||
Змістовий модуль №3 | Змістовий модуль №4 | Іспит ІІ семестр | ||||||||
100 | 100 | 100 |
100+100+100=100 3 |
|||||||
Т11-12 | Т13-14 | Т15 | Т16-17 | Т18-19 | Т20-21 | Т22-23 | Т24-25 | Т11-25 | ||
100 | 100 |
100 |