Садикіна Альона Сергіївна

Садикіна Альона Сергіївна

Посада:

доцент кафедри “Психологія”

Науковий ступінь:

доктор філософії зі спеціальності “Освітні, педагогічні науки”

Вчене звання:

Освіта:

вища

  • 2022, Національний університет «Запорізька політехніка», спеціальність за дипломом – 053 «Психологія», кваліфікація за дипломом – «психолог, консультант центральної психолого-медико-педагогічної консультації, викладач університетів та вищих навчальних закладів»;
  • 2023, Класичний приватний університет, спеціальність за дипломом – 011 «Освітні, педагогічні науки», кваліфікація за дипломом – викладач закладу вищої освіти

Дисципліни, які викладає:

  • Основи психотерапії
  • Клінічна психологія
  • Психологічна експертиза в різних галузях знань
  • Основи реабілітацій та корекції
  • Терапія розладів харчової поведімки
  • Патопсихологія

Основні мови спілкування:

українська (вільно), англійська (зі словником)

Дисертації:

  • Підготовка майбутніх бакалаврів психології до просвітницької діяльності

Наукові інтереси:

  • клінічна психологія

  • нейропсихологія

  • реабілітаційна психологія

  • формування професійних компетентностей у фахівців сфери психічного здоров'я

Міжнародне стажування

  • 1 рік стажування в Ізраїлі

Участь у проєктній та грантовій діяльності

  • Лектор в міжнародному проекті Хібукі-терапія

  • Тренер ізраїльської коаліції по роботі з травмою

  • Взагалом вийграла 10 міжнародних грантів, що спрямовані на фінансування соціально важливих проектів

Членство у професійних організаціях та/або громадських об'єднаннях

  • Член міжнародної асоціації психосоматики та тілесної терапії

  • Член української асоціації корекційних педагогів

  • Член міжнародної фундації науковців і освітян

  • Член професійної спільноти практиків з інтегрованої моделі супервізії

Участь у конференціях:

  • Садикіна А.С. Місце інтуїції в роботі психолога. Тиждень науки : тези доповідей науково-практичної конференції (Запоріжжя, 18–21 квітня 2017 р.). Запоріжжя : Запорізький національний технічний університет, 2017. С. 2096–2098.

  • Садикіна А.С., Бородулькіна Т.О. Психосемантичні особливості уявлень про інтуїцію та місце інтуїції в житті людини (на прикладі жінок зрілого віку). Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Дніпро, 9–10 квітня 2018 р). Дніпро : ЛІРА, 2018. С. 297–300.

  • Садикіна А.С., Бородулькіна Т.О. Психосемантичні особливості уявлень про інтуїцію у студентів-психологів з різним рівнем емпатії. Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (9–10 квітня 2020 р., м. Запоріжжя). Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2020. С. 427–432.

  • Садикіна А.С. Етапи розвитку нервової системи дитини через призму вальдорфської педагогіки. Сучасні дослідження когнітивної психології : матеріали науково-практичної конференції, (15 травня 2020 р., м. Острог). Острог : Національний університет « Острозька академія», 2020. С. 14–15.

  • Садикіна А.С. Еволюція поняття «тривога» в рамках юнгіанської школи. Психологія в контексті сучасних досліджень проблем розвитку особистості : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (11–12 грудня 2020 р., м. Запоріжжя). Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2020. С. 49–51.

  • Садикіна А.С. Душа та духовність як психологічні категорії в юнгіанській парадигмі. Концептуальні шляхи розвитку наукових знань : матеріали III міжнародної науково-практичної конференції (6–7 лютого 2021 р., м. Київ). Київ : Міжнародний центр науки і досліджень, 2021. С. 41–42.

  • Застело А.О., Садикіна А.С. Основні детермінанти нейропластичності мозку людини в сучасному психофізіологічному та психологічному дискурсі. International scientific innovations in human life: Proceedings of the 5th International scientific and practical conference (November 17–19, 2021). Cognum Publishing House. Manchester : United Kingdom, 2021. Р. 531–541.

  • Садикіна А.С. Нейропсихологічні методи розвитку творчих здібностей у дітей. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11–12 лютого 2022 р.м. Запоріжжя). Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. С. 157–160.

  • Застело А.О. Садикіна А.С. Психофізіологічні детермінанти феномену аутоагресії. Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції (20–21 травня 2021 р., м. Чернігів). Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. С. 152–154. URL: https://ir.stu.cn.ua/handle/123456789/24769

  • Шарон-Максимов Д., Садикіна А.С. Хібукі-терапія як один з методів формування резильєнтності у дітей : Проблеми особистості в сучасній науці : результати та перспективи дослідження : матеріали ХХV міжнародної конференції молодих науковців (2021 квітня 2023 р., м. Київ). Київ : ЛІРА-К, 2023. С. 275–278

Основні наукові роботи

  1. Садикіна А.С. Філософсько-психологічний аналіз поняття «Альтруїзм» Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя, 2022. Т. 2. Вип. 81. С. 124-129.

  2. Сущенко А.В., Садикіна А.С. Структура, зміст та критерії готовності майбутнього бакалавра психології до просвітницької діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя, 2023. Вип. 90. С.134-138.

  3. Садикіна А.С., Дафна Максимов (Шарон) Перспективний вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх бакалаврів психології як базис для формування їх готовності до просвітницької діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя, 2022. Вип. 85. С.156-162.

  4. Садикіна А.С. Функції просвітницької діяльності та критерії готовності майбутніх бакалаврів психології до її реалізації. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя, 2023. Вип. 91. С.127-132.

  5. Сущенко А.В., Садикіна А.С. Організація та результати дослідно-експериментальної роботи з підготовки майбутніх бакалаврів психології до просвітницької діяльності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А.В. Сущенко (голов.ред.) та ін. Запоріжжя, 2024. Вип. 97. С. 177–185.

  6. Sadykina A.S. Organizational and pedagogical conditions for training future bachelors of psychology for enlightenment of the public. European Journal of Interdisciplinary Issues. 2024. Vol. 1. No. 1. Р. 82–92. https://zenodo.org/records/15002128

  7. Sushchenko, L., Sushchenko, R., Martyniuk, T., Pushchyna, I., Sadykina, A., Stryzhak G. Inclusive pedagogy in Society 5.0: Social aspect. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. 2024. № 14 (02). XLIV. Р. 80–84. https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140244/papers/A_14.pdf

  8. Andrii Ivanchenko. Integrating Psychological Expertise into Professional Development and Career Advancement Strategies. / Andrii Ivanchenko, Alona Sadykina, Alona Stadnyk, Viktor Kuzmin, Mariia Kuzmina. // Vol. 3 (2025): Management (Montevideo), 3:265, (Scopus). https://doi.org/10.62486/agma2025265

  9. Мішунін, І., Садикіна, А., Красуля, О., Іванченко, А. Формування патернів поведінки методом інтонаційної терапії: інтонація голосу як інструмент формування нових патернів поведінки / Мішунін, І., Садикіна, А., Красуля, О., Іванченко, А. (2025). Формування патернів поведінки методом інтонаційної терапії: інтонація голосу як інструмент формування нових патернів поведінки. Інклюзія і суспільство. Кам'янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам'янець-Подільський державний інститут», (1 (9) 2025, 91-99. https://doi.org/10.32782/2787-5137-2025-1-11

  10. Hibuki therapy as a method of psychological support for war trauma in Ukrainian children

Контакти

адреса:

69063, Україна, м.Запоріжжя, вул.Жуковського,

аудиторія (кабінет):

394-а (корпус №4)