Навчальна лабораторія випробування та діагностики автомобілів

Кафедра «Автомобілі, теплові двигуни та гібридні енергетичні установки»

Аудиторії 51а, 52а, 55а (автомобільний корпус)

Оснащення навчальної лабораторії

Автомобіль ЗАЗ 11023 з дослідним обладнанням для проведення дорожніх випробувань;
Стенд для випробування передніх і задніх гальм автомобіля (власна розробка);
Стенд інерційний з біговими барабанами для визначення тягово-динамічних характеристик автомобіля (власна розробка);
Машина тертя СМЦ-2;
Газоаналізатор “Інфраліт–1100” ;
Стенд для визначення експлуатаційних характеристик шин (власна розробка);
Стенд для визначення центру ваги та моменту інерції автомобіля (власна розробка);
Стенд для визначення статичної характеристики гальмівного механізму вантажного автомобіля (власна розробка);
Стенд для визначення кутів встановлення керуючих коліс автомобіля;
Оглядова канава з роликовим гальмівним стендом для діагностики технічного стану гальмівної системи ;
Стенд для балансування коліс легкових автомобілів;
Стенд для визначення експлуатаційних характеристик підсилювача керма вантажного автомобіля (власна розробка);
Стенд для визначення відведення коліс автомобіля(власна розробка);
Роликовий навантажувальний стенд для визначення тягово-швидкісних властивостей автомобіля (власна розробка);
Стенд для випробування ДВЗ з динамометром постійного струму OS 736–4/V ПМА, модернізований з використанням сучасних електронно-вимірювальних пристроїв;
Діагностичний стенд Paltest JT-251;
Діагностичний стенд Elkon S300;
Повнокомплектний діагностичний прилад MtPro 4;
Сканер SMSDiagnostics та ELM 327;
Електродинамічний (індукторний) гальмівний стенд для випробування ДВЗ з робочими зразками двигунів ВАЗ-2101 та Д-21;
Стенд для випробування ПНВТ;
Стенд для перевірки карбюраторів і паливних насосів бензинових двигунів;
Прилади та інструменти для діагностування технічного стану ДВЗ (компресометри, стетоскопи, стробоскопи и т.д.);
Двигун 2СДВ та двигун СНД-16 з генераторною установкою;
Стенд силового агрегату з трансмісією ГАЗ-24;