Гостьова лекція директора напряму глобальних досліджень і спеціальних проєктів, професора університету Джеймса Медісона, (Гаррісонсбург, Вірджинія, США) Едварда Дж. Брантмаєра «Культурна компетентність: усвідомлення себе, іншого та систем» («Cultural Competence: Self, Other, Systems Awareness»)

Запрошуємо студентів, викладачів та всіх зацікавлених відвідати гостьову лекцію директора напряму глобальних досліджень і спеціальних проєктів, професора університету Джеймса Медісона, (Гаррісонсбург, Вірджинія, США) Едварда Дж. Брантмаєра «Культурна компетентність: усвідомлення себе, іншого та систем» («Cultural Competence: Self, Other, Systems Awareness»)

Коли? Четвер, 18 вересня

О котрій? 16:30 (за київським часом)

Де? Zoom Посилання: https://us02web.zoom.us/j/8695615492 ID 869 561 5492 Код доступу 703629 Наукові інтереси професора Едварда Дж. Брантмаєра охоплюють проблеми освіти та соціальній рівності, сталого лідерства для миру та культурної компетентності. Професор Едвард Дж. Брантмаєр виступав із науковими лекціями в університетах багатьох країн світу: Індії, Непалу, Бразилії, Великої Британії, Австрії, Канади, Німеччини, Фінляндії, Кіпру, Нігерії та Косово. У 2009 році він був стипендіатом Fulbright-Nehru з мирознавства в Центрі досліджень миру ім. Малавії (Індія). Він є автором книг «Culturally Competent Engagement: A Mindful Approach» (2020), «Pedagogy of Vulnerability» (2020), «Re-envisioning Higher Education: Embodied Paths to Wisdom and Social Transformation» (2013), «Spirituality, Religion and Peace Education (2010), «147 Tips for Teaching Peace and Reconciliation» (2009), «Transforming Education for Peace »(2008), входить до редакційної ради журналу «Infactis Pax: Journal of Peace Education and Social Justice», а також є головним редактором наукового видання «Journal of Peace Education». Не пропустіть можливість поспілкуватися з видатним науковцем і дізнатися більше про проблеми культурної компетентності та її розвитку. Cultural Competence: Self, Other, Systems Awareness The Self-Other-Systems (S.O.S.) Approach is a holistic framework for cultivating cultural competence through mindful reflection and relational awareness (Brantmeier & Brantmeier, 2020). The S.O.S. approach emphasizes three interconnected domains: deepening understanding of the Self (identity, biases, values), engaging respectfully with the Other (individuals across different and intersectional social identities), and recognizing the influence of broader Systems (institutional, historical, societal) within everyday interactions. This approach encourages co-learners to examine their positionality, foster empathy, and challenge inequities in work, community, and educational environments. By integrating mindfulness and intercultural praxis, it supports transformative engagement that fosters mutual understanding. Приєднуйтесь за 5 хвилин до зустрічі!