Ви є тут

Головна

Кафедра здійснює підготовку фахівців за спеціальностями:

- 075 «Маркетинг», освітня програма –  Маркетинг;

- 076 «Підприємництво та торгівля», освітня програма – Організація торгівлі та комерційна логістика;

освітніх ступенів бакалавр, магістр денної та заочної форм навчання.  

1. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «МАРКЕТИНГ»

Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр з маркетингу.

Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з маркетингу.

Маркетинг – це мистецтво визначення потреб споживачів та їх перетворення в доходи підприємства найбільш ефективними засобами. Фахівець з маркетингу  – це справжній професіонал, який з одного боку є відмінним аналітиком, який проводить дослідження галузі, вивчає попит на продукцію, прогнозує зміну смаків та уподобань споживачів; проводить моніторинг ключових факторів галузі,що роблять вплив на діяльність підприємства; оцінює ринок конкретних товарів та послу; обробляє інформацію, складає звіти та надає рекомендації. З другого боку, фахівець з маркетингу відрізняється креативним підходом до своєї роботи, адже нові товари та нові можливості дають шанс створювати новітні підходи до просування продукції, як у традиційному так і у Інтернет - середовищі.

Фахівці з маркетингу можуть займати посади: генерального чи комерційного директора, директора з маркетингу, директора з продажу, начальника відділу (служби) маркетингу, маркетолога-аналітика, фахівця з реклами, спеціаліста по роботі з клієнтами, фахівця з просування товару, фахівця із зв’язків з громадськістю (PR-менеджера), адміністратора супермаркету по роботі з покупцями, бренд-менеджера та інші.

Професія «Маркетолог» є однією з найбільш затребуваних на ринку праці. Справжні професіонали не читають оголошень про вакансії, компанії самі їх знаходять. Потреба у маркетологах постійно зростає на тлі швидкого розвитку електронної торгівлі та налагодження зв'язків між країнами. Навіть молоді професіонали без необхідного досвіду легко знайдуть перспективне місце роботи. Швидкість просування представника професії по кар'єрних сходах безпосередньо залежить від його освіти, кваліфікації та амбіцій. Активний співробітник сфери здатний швидко зайняти лідерські позиції в своїй компанії з відповідним підвищення рівня доходу.

 

Другий (магістерський) рівень вищої освіти:

 

2. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 076 «Підприємництво та торгівля» 

освітня програма - «ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА КОМЕРЦІЙНА ЛОГІСТИКА»

Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр підпримництва та торгівлі

Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з підприємництва та торгівлі

Торгівля – це галузь господарства, яка виконує функції обігу товарів (забезпечує їх рух із сфери виробництва у сферу споживання), тобто торгівля  це комерційна діяльність з обороту, купівлі та про­дажу товарів. Торгівля як атрибут будь-якого суспільства існує в усіх економічних формаціях і відображає рівень розвитку товарно-грошових відносин. На сьогоднішній день ефективна організація торгівлі неможлива без застосування комерційної логістики.

Логістика – важлива складова сучасного бізнесу, яка динамічно розвивається. Ця цікава і затребувана робота приваблює молодих і енергійних людей своєю перспективністю. Адже логіст ніколи не залишиться без роботи. Там де є логістика, для справжнього фахівця завжди знайдуться вакансії.

Фахівець з логістики в торгівлі це системний аналітик, який постійно піклується про те, як покращити комерційну діяльність компанії, підвищити її прибутковість і конкурентоспроможність. На основі ретельного аналізу діяльності підприємства, визначає існуючі недоліки і розробляє заходи оптимізації для їх вирішення. При цьому комерційний логіст виконує необхідні логістичні розрахунки, щоб обрати найбільш вигідне вирішення проблеми. Вся інформація про те, як працює компанія, з якою частиною логістичного ланцюга є проблеми та де знаходяться всі «вузькі місця», повинна бути зосереджена в його руках. Також в обов’язки входить: проектування та розробка логістичних систем; розробка методів і форм звітності; координування зовнішніх та внутрішніх комунікацій компанії; аналіз ефективності та вартості логістичних операцій компанії; координування логістичного відділу з іншими підрозділами компанії та ін.

Потреба в таких фахівцях постійно зростає на тлі швидкого розвитку електронної торгівлі та налагодження зв'язків між країнами. Навіть молоді професіонали без необхідного досвіду легко знайдуть перспективне місце роботи. Представники професії, з високим рівнем кваліфікації, здатні розраховувати на престижні посади у великих державних і міжнародних компаніях. Швидкість просування представника професії по кар'єрних сходах безпосередньо залежить від його освіти, кваліфікації та амбіцій. Активний співробітник сфери здатний піднятися на кілька кроків вгору всього за пару років і зайняти лідерські позиції в своїй компанії. Наприклад, з робітника звичайного магазину є шанс вирости в голову складського терміналу. Кар'єра логістичного гравця, який розмовляє іноземними мовами, обіцяє ще більше перспектив. Співпраця з іноземними контрагентами або робота в іноземній компанії гарантує високий і стабільний дохід.

Посади, які дозволяє займати ця спеціальність: комерційний директор; економіст з комерційної діяльності; фахівці і менеджери відділів закупівлі, збуту, логістики промислових, торговельних  підприємств, транспортно-експедиційних компаній тощо; експерти-консультанти з питань логістики (логістичний консалтинг та аутсорсинг), з питань організації оптової та роздрібної торгівлі; трейд-маркетологи та ін.

ОПП 076 бакалавр 2021(PDF, 1,15 МБ)