З 25 вересня по 1 грудня пройшов перший цикл занять гуртка Інтегрований STEM для учнів Запорізької гімназії №107 у співпраці з НУ «Запорізька політехніка» та ПНЗ «Центр НТТУМ «Політ».
Програма передбачала ознайомлення учнів з різноманітним світом науки й техніки. У процесі занять вихованці опанували основи технічних та наукових знань, методи та прийоми, необхідні для виготовлення дієвих технічних об'єктів та моделей, опанували навички розв'язання винахідницьких задач і виконання проєктів.
Від НУ «Запорізька політехніка» долучилися викладачки Аліна Казурова, Олена Назарова та викладач Андрій Щербина.
Аліна Казурова, доцентка кафедри електроприводу та автоматизації промислових установок, керівниця гуртка ПНЗ «Центр НТТУМ «Політ»:
«Під час занять учні п'ятих класів змогли познайомитися з платою «micro:bit» та середовищем її програмування «MakeCode» і дізналися, чому цю плату називають справжнім мікрокомп'ютером. Плата «micro:bit», створена за ініціативи BBC, є відмінним інструментом для навчання відповідно до філософії STEM (наука, технологія, інженерія, математика). Використовуючи мікрокомп'ютер «micro:bit», створюючи найпростіші алгоритми в середовищі програмування «MakeCode», діти навчилися управляти електронними пристроями та створювати розумні гаджети, дізнатися принципи роботи радіо, передачі даних та їх обробки».
Олена Назарова, доцентка кафедри електроприводу та автоматизації промислових установок, керівниця гуртка ПНЗ «Центр НТТУМ «Політ»:
«На заняттях учні шостого класу ознайомилися з можливостями розробок на основі «Arduino», особливостями апаратної та програмної частин. Для вивчення матеріалу та розробки власних програм використовувався онлайн-симулятор «Arduino». Діти навчились використовувати електронні пристрої, вивчили їх принцип дії та спеціалізовані команди для керування ними, розробили декілька мініпроєктів на зразок світлофора зі світлодіодів, телеграфу, розумного ліхтаря, звукової та візуальної сигналізації».
Андрій Щербина, доцент кафедри автомобілів, керівник гуртка ПНЗ «Центр НТТУМ «Політ»:
«Під час відвідування занять учні дізналися про загальні принципи будови та роботи автомобілів, а також, що створення автомобіля має дуже цікаву та захопливу історію. При цьому назвати єдиного автора цього транспортного засобу неможливо. За час свого існування автомобіль зазнав багато змін та удосконалень, які були зроблені різними дослідниками, винахідниками та інженерами. Учні на заняттях дізналися, що розвиток автомобіля умовно поділяють на три етапи: парові автомобілі або паромобілі; електричні автомобілі або електромобілі, а також автомобілі з бензиновими або дизельними двигунами».