Мета:
формування системи теоретичних і прикладних знань у галузі посилення трудової активності персоналу через його оцінку, поліпшення якісних показників роботи засобами сучасних методів оцінювання персоналу.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- здобути стійкі сучасні знання з теорії оцінки персоналу;
- сформувати у студентів навички і вміння самостійно використовувати методи оцінки персоналу та розробляти науково-практичні рекомендації щодо її удосконалення;
- розвити самостійність та відповідальність в обґрунтуванні та прийнятті рішень за результатами оцінки.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні
знати :
- концептуальні засади оцінки персоналу;
- види та форми оцінювання персоналу;
- сучасні методи оцінки персоналу;
- сутність, принципи та функції оцінки персоналу;
- мотивуючу роль оцінки персоналу;
- порядок планування кар’єрного росту за результатами оцінки;
- використання оцінки персоналу у проведенні атестації.
вміти :
- визначати шляхи та програму оцінки персоналу;
- застосовувати методи психології в оцінці персоналу;
- здійснювати процедуру оцінки персоналу ;
- застосовувати різні методи оцінки персоналу;
- організовувати підготовчий процес оцінки персоналу;
- застосовувати нетрадиційні форми оцінки персоналу;
- розвивати виробничу демократію як метод ефективної оцінки персоналу;
- складати плани кар’єрного росту за результатами оцінки персоналу;
- забезпечувати інформованість персоналу щодо результатів оцінки персоналу.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Роль оцінки персоналу в системі мотивації.
Завдання і принципи оцінки персоналу.
Види та структура оцінки персоналу.
Характеристика змісту оцінки.
Створення профілю посади з метою оцінки персоналу.
Методи оцінки персоналу.
Змістовий модуль 2.
Методика використання методу «360 градусів» в оцінці персоналу.
Проведення оціночних заходів за програмою Ассессмент-центру.
Візуальна психодіагностика в оцінці персоналу.
Процедура оцінки персоналу.
Викладач дисципліни: Бабенко А.Г., д.е.н., професор, професор кафедри управління персоналом і економіки праці,
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів – 4 |
05 Соціальні та поведінкові науки |
Нормативна
|
Рівень вищої освіти магістр
|
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне
спрямування):
051 Економіка за освітньою програмою Управління персоналом та економіка праці
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання _______
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 120 |
10-й |
10-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 6
|
Освітній ступень: магістр |
14 год. |
4 год. |
Практичні, семінарські |
28 год. |
6 год. |
Лабораторні |
год. |
год. |
Самостійна робота |
60 год. |
92 год. |
Індивідуальні завдання: 18 год. |
Вид контролю: іспит. |
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Для студентів денної форми навчання: усне опитування на практичних заняттях (40 балів), тести (20-30 балів), аудиторна контрольна робота (30 балів).
Підсумковий контроль (екзамен) визначається як середньозважена між двома оцінками. Перша – середня за двома контролями за перший та другий змістові модулі. Друга - за підсумкову контрольну роботу. Якщо, студент не згоден з отриманою оцінкою, то ним складається письмовий екзамен.
Для студентів заочної форми навчання - захист контрольної роботи та усний екзамен