Спеціальність 131 Прикладна механіка |
Спеціальність 136 Металургія |
Освітня программа
"Обладнання та технології ливарного виробництва"
|
Освітня программа
"Ливарне виробництво чорних та кольорових металів і сплавів"
|
|
БАКАЛАВРАТ |
БАКАЛАВРАТ |
Освітні програми
|
Освітньо-професійна програма "Обладнання та технології ливарного виробництва" 2023 р.
Освітньо-професійна програма "Обладнання та технології ливарного виробництва" 2022 р.
Освітньо-професійна програма "Обладнання та технології ливарного виробництва" 2021 р.
|
Освітньо-професійна програма "Ливарне виробництво чорних та кольорових металів і сплавів" 2020 р.
|
Акредитація
|
Сертифікат про акредитацію освітньої програми
№ 8192 від 16.05.2024 р.
|
Сертифікат про акредитацію освітньої програми
№ 1975 від 20.07.2021 р.
|
Листи підтримки освітніх програм |
|
|
Навчальні плани |
|
|
Практична підготовка |
Співпраця з роботодавцями відіграє ключову роль у формуванні змісту практики. Урахування останніх тенденцій розвитку в сфері менеджменту організацій у практичній підготовці здобувачів відбувається через: залучення до формування програм практики роботодавців, аналіз зворотного зв’язку з керівниками практики від підприємств.
Відповідно до укладених договорів навчальну, виробничу та переддипломну практику студенти кафедри МіТЛВ мають можливість проходити на підприємствах м. Запоріжжя (АТ «МОТОР СІЧ», ДП «Івченко-Прогрес», КП «Іскра», ВАТ «ЗМЗ ім. Омельченко В.І.», ТОВ «Запорізький сталеливарний завод», ТОВ «Запорізький ливарно-механічний завод» та інших) науково-дослідних і проектних інститутах та організаціях (ДП «УкрНДІспецсталь», ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» та інших).
|
Дуальна освіта |
Дуальна освіта – це форма здобуття освіти, яка поєднує теоретичну підготовку в закладі освіти з практичною роботою на підприємствах, в установах та організаціях. Ця форма здобуття освіти дозволяє студентам отримати не лише теоретичні знання, а й практичні навички та реальний досвід роботи в своїй галузі. Дуальна освіта здійснюється на підставі договору між закладом вищої освіти та роботодавцем. Перелік договорів про співпрацю щодо організації здобуття вищої освіти за дуальною формою:
|
МАГІСТРАТУРА |
МАГІСТРАТУРА |
Освітні програми |
|
|
Акредитація |
|
|
Листи підтримки освітніх програм |
|
|
Навчальні плани |
|
|
Практична підготовка |
Співпраця з роботодавцями відіграє ключову роль у формуванні змісту практики. Урахування останніх тенденцій розвитку в сфері менеджменту організацій у практичній підготовці здобувачів відбувається через: залучення до формування програм практики роботодавців, аналіз зворотного зв’язку з керівниками практики від підприємств.
Відповідно до укладених договорів навчальну, виробничу та переддипломну практику студенти кафедри МіТЛВ мають можливість проходити на підприємствах м. Запоріжжя (АТ «МОТОР СІЧ», ДП «Івченко-Прогрес», КП «Іскра», ВАТ «ЗМЗ ім. Омельченко В.І.», ТОВ «Запорізький сталеливарний завод», ТОВ «Запорізький ливарно-механічний завод» та інших) науково-дослідних і проектних інститутах та організаціях (ДП «УкрНДІспецсталь», ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» та інших).
|
Дуальна освіта |
Дуальна освіта – це форма здобуття освіти, яка поєднує теоретичну підготовку в закладі освіти з практичною роботою на підприємствах, в установах та організаціях. Ця форма здобуття освіти дозволяє студентам отримати не лише теоретичні знання, а й практичні навички та реальний досвід роботи в своїй галузі. Дуальна освіта здійснюється на підставі договору між закладом вищої освіти та роботодавцем. Перелік договорів про співпрацю щодо організації здобуття вищої освіти за дуальною формою:
|
АСПІРАНТУРА за спеціальністю 136 - Металургія |
Освітні програми |
|
Навчальні плани |
|
Листи підтримки освітніх програм |
|
Практична підготовка |
Науково-педагогічна практика є формою практичної підготовки здобувачів ступеня «доктор філософії» в умовах реального освітнього процесу. Аспіранти, на основі здобутих фахових знань, за допомогою сучасних технологій, методів, форм та засобів навчання формують професійні навички та вміння для вирішення конкретних навчально-виховних задач у реальних умовах освітнього процесу у вищій школі. Формують свій власний творчий стиль науково-педагогічної діяльності, практичні уміння і навички під час проведення занять, організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти. У процесі практики надається можливість апробувати результати власних досліджень, що проводяться аспірантом під час виконання і написання дисертаційної роботи. |