Ви є тут

Головна

Запитання, відгуки та пропозиції щодо освітніх програм, загальної організації навчального процесу або вступної кампанії від студентів, абітурієнтів, випускників, роботодавців і партнерів, викладачів кафедри «Машини і технологія ливарного виробництва» за посиланням:

Запитання, відгуки та пропозиції


До уваги стейкхолдерів!

З метою поліпшення освітнього процесу та удосконалення освітніх програм «Обладнання та технології ливарного виробництва» спеціальності 131 «Прикладна механіка» та «Ливарне виробництво чорних та кольорових металів і сплавів» спеціальності 136 «Металургія»для першого освітнього рівня (бакалавр) просимо бажаючих заповнити наступну анкету за посиланням:

Анкета стейкхолдера освітньої програми "Обладнання та технології ливарного виробництва"

Анкета стейкхолдера освітньої програми "Ливарне виробництво чорних та кольорових металів і сплавів"


 

Спеціальність 131 Прикладна механіка
Спеціальність 136 Металургія
Освітня программа
"Обладнання та технології ливарного виробництва"
Освітня программа
"Ливарне виробництво чорних та кольорових металів і сплавів"
  БАКАЛАВРАТ БАКАЛАВРАТ

Освітні програми

 

Освітньо-професійна програма "Обладнання та технології ливарного виробництва" 2023 р.

Освітньо-професійна програма "Обладнання та технології ливарного виробництва" 2022 р.

Освітньо-професійна програма "Обладнання та технології ливарного виробництва" 2021 р.

Освітньо-професійна програма "Ливарне виробництво чорних та кольорових металів і сплавів" 2020 р.

Акредитація

Сертифікат  про  акредитацію  освітньої програми 
№ 8192 від 16.05.2024 р.
Сертифікат про акредитацію освітньої програми
№ 1975 від 20.07.2021 р.
Листи підтримки освітніх програм
Навчальні плани
Навчальний план 2023  (денне,   заочне)
Навчальний план 2022  (денне,   заочне)
Навчальний план 2021  (денне,   заочне)
Навчальний план 2020  (денне,   заочне)
Навчальний план 2019  (денне,   заочне)
Навчальний план 2018  (денне,   заочне)
Навчальний план 2021 проєкт (денне,   заочне)
Навчальний план 2020             (денне,   заочне)
Навчальний план 2019             (денне,   заочне)
Навчальний план 2018             (денне,   заочне)
Навчальний план 2017             (денне,   заочне)
Практична підготовка
Практична підготовка здобувачів вищої освіти забезпечується наявністю в освітніх компонентах практичних та семінарських робіт, проведенням виробничої та переддипломної (стажування) практики з наступним виконанням кваліфікаційної роботи і регламентується Положенням про проведення практики студентів НУ «Запорізька політехніка».
Співпраця з роботодавцями відіграє ключову роль у формуванні змісту практики. Урахування останніх тенденцій розвитку в сфері менеджменту організацій у практичній підготовці здобувачів відбувається через: залучення до формування програм практики роботодавців, аналіз зворотного зв’язку з керівниками практики від підприємств. 
Відповідно до укладених договорів навчальну, виробничу та переддипломну практику студенти кафедри МіТЛВ мають можливість проходити на підприємствах м. Запоріжжя (АТ «МОТОР СІЧ», ДП «Івченко-Прогрес», КП «Іскра», ВАТ «ЗМЗ ім. Омельченко В.І.», ТОВ «Запорізький сталеливарний завод», ТОВ «Запорізький ливарно-механічний завод» та інших) науково-дослідних і проектних інститутах та організаціях (ДП «УкрНДІспецсталь», ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» та інших).
Дуальна освіта
Дуальна освіта – це форма здобуття освіти, яка поєднує теоретичну підготовку в закладі освіти з практичною роботою на підприємствах, в установах та організаціях. Ця форма здобуття освіти дозволяє студентам отримати не лише теоретичні знання, а й практичні навички та реальний досвід роботи в своїй галузі. Дуальна освіта здійснюється на підставі договору між закладом вищої освіти та роботодавцем. Перелік договорів про співпрацю щодо організації здобуття вищої освіти за дуальною формою:
МАГІСТРАТУРА МАГІСТРАТУРА
Освітні програми    
Акредитація    
Листи підтримки освітніх програм    
Навчальні плани    
Практична підготовка
Практична підготовка здобувачів вищої освіти забезпечується наявністю в освітніх компонентах практичних та семінарських робіт, проведенням виробничої та переддипломної (стажування) практики з наступним виконанням кваліфікаційної роботи і регламентується Положенням про проведення практики студентів НУ «Запорізька політехніка».
Співпраця з роботодавцями відіграє ключову роль у формуванні змісту практики. Урахування останніх тенденцій розвитку в сфері менеджменту організацій у практичній підготовці здобувачів відбувається через: залучення до формування програм практики роботодавців, аналіз зворотного зв’язку з керівниками практики від підприємств. 
Відповідно до укладених договорів навчальну, виробничу та переддипломну практику студенти кафедри МіТЛВ мають можливість проходити на підприємствах м. Запоріжжя (АТ «МОТОР СІЧ», ДП «Івченко-Прогрес», КП «Іскра», ВАТ «ЗМЗ ім. Омельченко В.І.», ТОВ «Запорізький сталеливарний завод», ТОВ «Запорізький ливарно-механічний завод» та інших) науково-дослідних і проектних інститутах та організаціях (ДП «УкрНДІспецсталь», ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» та інших).
Дуальна освіта
Дуальна освіта – це форма здобуття освіти, яка поєднує теоретичну підготовку в закладі освіти з практичною роботою на підприємствах, в установах та організаціях. Ця форма здобуття освіти дозволяє студентам отримати не лише теоретичні знання, а й практичні навички та реальний досвід роботи в своїй галузі. Дуальна освіта здійснюється на підставі договору між закладом вищої освіти та роботодавцем. Перелік договорів про співпрацю щодо організації здобуття вищої освіти за дуальною формою:
АСПІРАНТУРА за спеціальністю 136 - Металургія
Освітні програми
Навчальні плани
Листи підтримки освітніх програм  
Практична підготовка Науково-педагогічна практика є формою практичної підготовки здобувачів ступеня «доктор філософії» в умовах реального освітнього процесу. Аспіранти, на основі здобутих фахових знань, за допомогою сучасних технологій, методів, форм та засобів навчання формують професійні навички та вміння для вирішення конкретних навчально-виховних задач у реальних умовах освітнього процесу у вищій школі. Формують свій власний творчий стиль науково-педагогічної діяльності, практичні уміння і навички під час проведення занять, організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти. У процесі практики надається можливість апробувати результати власних досліджень, що проводяться аспірантом під час виконання і написання дисертаційної роботи.